مارتین فورد قول داده است که سجاد غریبی ملقب به هالک ایرانی را در مسابقه بوکس سنگین وزن، با قاطعیت شکست دهد.

غریبی

به گزارش همشهری آنلاین مبارزه سجاد غریبی با مارتینفود قرار است به زودی برگزار شود اما پیش از این مبارزه رقیب هالک ایرانی برای او کری خوانی عجیبی کرده است. اتفاقی که البته پیش از این هم رخ داده بود.

دیلی استار، در این خصوص نوشت:  سجاد غریبی ملقب به «هالک ایرانی» و مارتین فورد مشهور به «ترسناک‌ترین مرد روی کره زمین»، روز دوم آوریل(۱۳ فروردین ۱۴۰۱) در لندن برابر هم پیکار خواهند کرد.

مارتین فورد قول داده است که سجاد غریبی ملقب به هالک ایرانی را در مسابقه بوکس سنگین وزن، با قاطعیت شکست دهد و از رقیبش خواسته است ابتدا "شلوار بزرگ" خود را بپوشد.

فورد ۳۹ ساله در تاریخ ۲ آوریل در ورزشگاه O۲ Arena با سجاد غریبی دیدار خواهد کرد که این مبارزه با توجه به وزن دو ورزشکار "سنگین‌ترین مبارزه سنگین وزن جهان" لقب گرفته است. فورد و غریبی، ۳۰ ساله، تجربه قبلی مبارزه در رینگ بوکس را ندارند، اما بدنساز بریتانیایی سابقه تمرین  در هنرهای رزمی ترکیبی دارد.

حضور در شبکه‌های اجتماعی او را به یک ستاره شناخته‌شده در سراسر جهان تبدیل کرده است، اما اکنون فورد به دنبال آن است که مبارزات حرفه‌ای را نیز به حرفه‌اش اضافه کند و در مصاحبه با دیلی استار، شب سختی را برای رقیب ایرانی خود پیش‌بینی کرد.

فورد گفت: من فکر می‌کنم این رویداد او را تحت تاثیر قرار خواهد داد.  اگر بخواهم پیش‌بینی کنم، دست‌ها را بالا می‌برد و فقط شروع به تاب خوردن می‌کند، که بسیار ساده است. من به این مرد نگاه نمی‌کنم که به اینجا آمده و چه برنامه‌ای دارد. کار خودم را می‌کنم. این واقعاً یک مبارزه مطلق است و صرفاً  فقط برای این‌که صادقانه بگویم او را ساکت کنم.

فورد اعتراف می‌کند که برنامه غذایی خود را از مصرف پروتیین و چربی زیاد به رژیم غذایی مبتنی بر کربوهیدرات تغییر داده است، اما هم‌چنان بین ۵۵۰۰ تا ۷۰۰۰ کالری در روز مصرف می‌کند.

هنگامی که از او پرسیده شد که آیا فیلم‌های رقیبش را تجزیه و تحلیل کرده است یا خیر، فورد پاسخ داد: صادقانه بگویم چه چیزی برای تجزیه و تحلیل وجود دارد؟ یک مقدار مسخره و شرم‌آور است. او یا فقط ویدئوهایی را منتشر می کند تا سعی کند من را گول بزند که واقعاً درست تمرین نمی‌کند، یا واقعاً معتقد است که راه رو به جلو ضربه زدن به شکم با یک تکه چوب است. هیچ ترسی از او ندارم.

فورد مجدداً تأکید کرد که همه چیز برای رویدادی که توسط Boxstar Celebrity Boxing تبلیغ می‌شود امضا و مهر شده است. در همین رابطه این بدنساز گفت: تا زمانی که او نترسد و شلوارش را بپوشد، این مبارزه برگزار می‌شود.

کد خبر 653199

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 14
  • نظرات در صف انتشار: 5
  • نظرات غیرقابل انتشار: 6
  • سجاد IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
    16 7
    چیزی که من میبینم اون اقا سالها ورزش حرفهای امادگی مبارزه داره اما سجاد فقط بزرگ جثه هست. صد درصد در تاکتیک کم داره کلا باید دید.
    • IR ۰۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      2 3
      سجاد سال ها پاورلیفتینگ و وزنه برداری کار کرده . این باید جستن ساده در گوگل معلوم میشد
  • سهیل IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
    16 27
    فورد عزیز بده یک EASY LIFE سایز خودت به سفارش کارخانه مترسک سازی ترامپ برات تهیه کنند. البته کمپانی رژیم صهیونیستی آدم کش هم داره منتهی بی کیفیته نگی نگفت
    • ایرانی IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
      29 15
      ورزش رو با کارهای سیاست بازی کثیف قاطی نکن اینا دو تا رقیبن که داری اضافه حرف میزنی.
    • شهروند IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
      16 8
      بنده خدا نظرشو گفت چرا توهین میکنین
    • IR ۰۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      1 13
      اتفاقا نوع حرف زدنش خیلی شبیه به ترامپ بود ، خود ستا و تحقیر دیگری و محاسبه نکردن طرف مقابل . عاقبتش هم شاید مثل ترامپ بشه.
  • هوادار IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
    6 17
    آقای فورد اگه چیزی نیست و تو راحت میبریش پس خواهشن اینقدر ازش حرف نزن سجاد غریبی که تو رو اصلأ به حساب نمیاره و درمورد اصلأ چیزی نمیگه بعدشم سجاد غریبی میبرتت خیالت راحت باشه حالا میبینی ترسناک تریم مرد روی زمین کیه تویی یا سجاد غریبی
  • محسن IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
    24 10
    امیدوارم این مسابقه برگزار نشه ، سجاد هیچ شانسی نداره چون سرعت عمل در ارائه تاکتیکهای رزمی و بوکس حرفه ای با زور بازو هیکل نسبتی نداره!!!
  • محمود IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
    19 8
    سجاد هیچ شانسی نداره.حریف رزمی کار وباتجربه هست
  • امیر IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
    13 3
    شلوار بزرگ برا چی؟
    • شهروند IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
      8 4
      امیر خان سیاسی نکن این آقای ایرانی ناراحت میشه داداش
  • ساشا IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
    5 14
    شکست فورد حتمی است سجاد داغونش میکنه هنوز با ایرانی درنیافتاده
  • مجتبی IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    16 8
    فورد صد در صد میبره سجاد نباید توی این مسابقه شرکت کنه ابرومون میره .من مسابقات و تمرینات حرفه ای فرد رو کامل دیدم سجاد هیچ شانسی نداره
  • امین IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    6 9
    آواز دهل از دور خوش است . دُهُل نام یکی از سازهای کوبه ای موسیقی