آیین گرامی‌داشت و یادبود «مه‌لقا ملاح» مادر محیط زیست ایران به میزبانی موزه آثار طبیعی و حیات وحش هفت چنار برگزار و در این مراسم از اپلیکیشن زیست محیطی «زیست‌ اپ» رونمایی شد.

بهاره خسروی / محله

همشهری محله : این مراسم با حضور «شینا انصاری» مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران،«حمید ناصحی» معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۰، دبیران کانون‌های محیط زیست و فعالان حوزه محیط زیست در موزه آثار طبیعی و حیات وحش هفت‌چنار برگزار شد.

در این مراسم ناصحی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با تاکید بر لزوم اهمیت به مسائل زیست محیطی، آموزش و ترویج این فرهنگ در میان شهروندان از رونمایی اپلیکیشن زیست محیطی «زیست‌اپ» خبر داد و افزود: این اپلیکیشن با هدف ارتقا و ترویج فرهنگ زیست محیطی، آشنایی شهروندان با اقدامات زیست محیطی منطقه ۱۰ و همچنین جلب مشارکت آن‌ها با همکاری اداره محیط زیست و توسعه پایدار منطقه و مدرسه استارتاپی "ذوق" طراحی و اجرایی شد تا گام‌های موثری در راستای حساس کردن و تشویق افکار عمومی جهت توجه به مسائل و رفع معضلات زیست محیطی برداشته شود.

گفتنی است در خاتمه این برنامه ضمن پاسداشت از اقدامات ارزنده این بانوی فرهیخته، نهالی به یاد مادر محیط زیست ایران در موزه هفت چنار غرس شد.

کد خبر 652873

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha