جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۸۶ - ۱۶:۴۲
۰ نفر

گروه شهری: هم‌زمان با هفته محیط زیست (15 تا 22 خرداد) ده‌ها پروژه کوچک و بزرگ زیست‌محیطی از سوی «ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران» در پایتخت مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، محمدهادی حیدرزاده با اعلام این که سال گذشته نیز برنامه‌های گوناگونی با محوریت معاونت ترافیک در هفته محیط زیست به اجرا درآمد، اظهار داشت: محور برنامه‌های امسال مباحث آموزشی و اطلاع‌رسانی است.

وی برگزاری کارگاه آموزشی «ترافیک و محیط زیست» ویژه مدیران ارشد معاونت ترافیک با حضور اساتید دانشگاه را از جمله برنامه‌های آموزشی پیش‌بینی شده برشمرد و تصریح کرد: علاوه بر آن در این هفته شاهد آموزش زیست‌محیطی دبیران شورای مناطق در موزه دارآباد خواهیم بود.

مشاور زیست‌محیطی شهردار تهران با اشاره به افتتاح تالار گفتگو در بوستان نظامی گنجوی به‌عنوان محلی به‌منظور هم‌اندیشی و گپ و گفت با موضوع محیط زیست در این هفته اضافه کرد: برگزاری کارگاه آموزشی ایزو 14000 و کارگاه آموزشی قنوات، از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

حیدرزاده برگزاری مسابقات عکاسی، نقاشی و کاریکاتور با موضوع محیط‌زیست با همکاری سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران را از دیگر فعالیت‌های هفته محیط زیست با همکاری سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران  اعلام کرد.

حیدرزاده در پایان با تأکید بر اعلام شعار «توسعه پایدار شهری، برازنده شهروندان تهران» از سوی شهردار محترم تهران به‌عنوان شعار امسال مدیریت شهری، تصریح کرد: در جهت تحقق این شعار پرداختن به جنبه‌های زیست‌محیطی در فعالیت‌های شهری به‌صورت جدی در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.

کد خبر 22349

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز