مسئولان ناحیه۶ شهرداری منطقه۱۸، دراجرای طرح «تحول در نگهداشت شهر»، نظرخواهی و مشورت با خانواده معظم شهدا را در اولویت برنامه های خود قرار داده اند.

طرح نگهداشت شهر

 همشهری محله_ مریم قاسمی: در اجرای «طرح تحول در نگهداشت شهر» که به ابتکار شهردار تهران در مناطق مختلف به اجرا در می آید، خدمتگزاران شهر با رصد دقیق و شناسایی مشکلات ریز و درشت شهر و محله، برای حل و فصل مسائل مطرح شده توسط شهروندان قدم بر می دارند.
«عباس خلیفه»، درباره چگونگی اجرای این طرح در ناحیه۶ منطقه۱۸ گفت: «ما برای اجرای طرح تحول در نگهداشت شهر به هیچ عنوان محدودیت زمانی و مکانی نداریم. هرجا که نیاز باشد لباس نوکری و خدمت به تن می کنیم و در صحنه حضور داریم. هدف اصلی کاهش مشکلات و افزایش رضایتمندی و رفاه ساکنان شهر است».

نظرخواهی از خانواده معظم شهدا برای اداره امور شهر | شناسایی مشکلات کوچه به کوچه 


شهردار ناحیه۶ شهرداری منطقه۱۸ افزود: «محوریت و اساس اجرای این طرح بهره گیری از دیدگاه و نظر خانواده های معظم شهداست. برای همین با همراهی شورایاران، معتمدان و فرماندهان بسیج در طرح  تحول در نگهداشت شهر به صورت کوچه به کوچه به منازل نورانی خانواده معظم شهدا می رویم و ضمن دیدار و تکریم آنان، در شناسایی و حل مشکلات شهر و محله از آنها کمک می گیریم.»
گفتنی است مسئولان ناحیه۶ منطقه۱۸ طی روزهای گذشته با همراهی شورایاران، معتمدان محله و فرماندهان بسیج به دیدار خانواده های معظم شهیدان الفی نواران، قهرمانی، حبیبی، اقبال زاده رفتند و از دیدگاه و نظر آنان در مسائل و مشکلات شهر و محله بهره مند شدند.
 

کد خبر 652739

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha