عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با ارائه جزئیاتی از دیدار رؤسای جمهور ایران و روسیه‌ گفت: این سفر در حوزه نفت و انرژی دستاوردهای بزرگی دارد که در آینده مشخص می‌شود.

رئیسی - پوتین

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از تسنیم، ابراهیم رضایی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر دوروزه سید ابراهیم رئیسی به مسکو، اظهار کرد: سفر رئیس‌جمهور به روسیه از سفرهای بسیار مهم‌ و راهبردی دولت سیزدهم بود که حاشیه‌سازان نمی‌توانند دستاوردهای آن را مخدوش کنند.

وی در واکنش به عملیات روانی برخی اشخاص و جریانات، به ارائه جزئیاتی از دیدار آیت‌الله رئیسی و ولادیمیر پوتین پرداخت و افزود: به‌خلاف ادعاهای‌ مطرح‌شده، پوتین هنگام ورود رئیس جمهور کشورمان ایستاده بود.

نماینده دشتستان در مجلس که همراه با رئیس‌جمهور به مسکو رفته بود، تصریح کرد: به‌خلاف ادعاها، پوتین در اتاق منتظر آیت‌الله رئیسی بود و اتفاقاً به‌خلاف رویه مسبوق به سابقه او که رؤسای کشورها از جمله اردوغان و مرکل را پشت در معطل می‌کرد، این اتفاق در مواجهه با رئیس جمهور ایران نیفتاد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: پوتین در بدو ورود آیت‌الله رئیسی به محل ملاقات، با دو جمله نسبت به ورود ایشان واکنش نشان داد و در جواب سلام رئیس‌جمهور ما از عبارت "علیکم السّلام" استفاده کرد و سپس از این‌که ناچاراً به‌خاطر پروتکل‌های بهداشتی مربوط به کرونا نمی‌تواند از نزدیک و به‌گرمی از آیت‌الله رئیسی استقبال کند ابراز ناخرسندی کرد.

رضایی تأکید کرد: این سفر در حوزه نفت و انرژی دستاوردهای بزرگی دارد که در آینده مشخص می‌شود.

کد خبر 652416

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 8
  • IR ۰۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    5 3
    باسلام واقعا شرم آوراست توهین به ریاست جمهور هرکشوری اهانت به ملت آن کشور است چرا میخواهید این بوزینه روسی راتبرئه کنید
  • علی IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    2 0
    نماینده دشتستان شما اشتباه متوجه شدید این اردوغان بود که نزدیک 5 دقیقه پوتین را در انتظار ورودش گذاشت وپوتین عصبی شده بود ودر اتاق چشم به در بود و از شدت عصبانیت با دستش پیشانیش را فشار میداد .سرچ بفرمایید فیلمش موجود است.
  • IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    6 2
    ماست مالی ممنوع
  • محسن US ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    1 0
    تا کی میخواید با این حرفا خودتونو گول بزنید؟ حالا که چی؟ دلتونو به همین چیزا خوش کردید . فقر گسترده رو نمیبینید؟