۲۵درصد ظرفیت مراکز معاینه فنی شقایق و چمران به تست خودروهای بانوان اختصاص یافته است.

معاینه فنی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روزنامه همشهری، طبق برنامه اعلام شده در روز میلاد حضرت فاطمه(س) و همزمان با روز زن، ۲مرکز معاینه فنی به بانوان تهرانی اختصاص پیدا کرده است.

حسین مقدم، مدیرعامل شرکت ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای پایتخت، درباره اختصاص ۲مرکز فنی به بانوان تهرانی می‌گوید: «به مناسبت میلاد مسعود حضرت فاطمه زهرا(س) و برای تکریم بانوان شهر تهران، یک خط در مرکز معاینه فنی چمران و یک خط هم در مرکز معاینه فنی شقایق به‌مدت یک هفته از روز یکشنبه به بانوان اختصاص داده شده است. این دو مرکز روی هم ۸خط معاینه فنی دارند که ۲خط آنها یعنی ۲۵درصد ظرفیتشان را به بانوان محترم اختصاص داده‌ایم. هرکدام از این خطوط می‌توانند روزانه حدود ۲۰۰تا ۲۵۰خودرو را معاینه کنند. همچنین درصورتی که استقبال بانوان از این طرح چشمگیر و بیش از پیش‌بینی‌های ما باشد، تعداد خطوط اختصاص داده شده می‌تواند افزایش پیدا کند.»

مقدم درباره احتمال اختصاص یک مرکز معاینه فنی دائمی و ثابت برای بانوان هم اینگونه توضیح می‌دهد: «از همان ابتدا یکی از برنامه‌های موردنظر ما راه‌اندازی مرکز معاینه فنی ویژه بانوان بود. این طرح یک هفته‌ای فرصت خوبی برای ارزیابی میزان علاقه و استقبال بانوان از چنین طرح‌هایی است تا در آینده بهتر بتوانیم درباره راه‌اندازی دائمی چنین مرکزی در شهر تهران تصمیم‌گیری کنیم. در نخستین روز اجرای طرح، حدود ۳۰درصد مراجعه‌کنندگان به این دو مرکز، بانوان بودند.»

کد خبر 652397

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha