گروه ورزشی: هادی ساعی تنها چهره طلایی ورزش ایران در بازی‌های المپیک 2008 پکن، در تازه‌ترین اظهاراتش گفته است: «برای اینکه رئیس فدراسیون تکواندو شوم، باید همه شرایط مهیا باشد.»

او در گفت‌وگو با فارس به نکات مهمی اشاره کرده است که با هم می‌خوانیم:

ساعی درمورد شرکت خود در انتخابات کمیته ملی المپیک گفت: « فرم شرکت در انتخابات کمیته ملی المپیک برای بنده نیز ارسال شده اما تصمیمی برای شرکت ندارم. به عنوان نماینده المپین‌ها یک رأی در مجمع خواهم داشت. ما که با ورزش بزرگ شده‌ایم، اگر بخواهیم یک روز در دنیای قهرمانی نباشیم، باید در کنار آن باشیم؛ هرجا که بتوانم به تکواندو بیشتر کمک کنم. تصمیمی برای ورود به این بخش ندارم.»

تردید در ادامه دادن دنیای قهرمانی

ساعی در مورد آینده شغلی اش می گوید:«درست است که این روزها نام من به عنوان یکی از نامزدهای ریاست فدراسیون مطرح است ولی هنوز نه تصمیمی در این زمینه گرفته و نه شخصاً چیزی را اعلام کرده‌ام. همه چیز بستگی به این دارد که بخواهم دنیای قهرمانی را ادامه داده یا آن را رها کنم.

البته تنها گرفتن پست ریاست مهم نیست که حمایت‌های سازمان تربیت‌بدنی در آن تأثیر داشته باشد. باید همه جوانب را در نظر بگیرم. بایستی همه شرایط برای کار مهیا باشد چون می‌خواهم در این بخش نیز مانند دنیای قهرمانی، افتخارآفرین باشم.»وی درمورد آخرین وضعیت پای آسیب دیده اش گفت: « هفته دیگر دکتر رازی پایم را معاینه خواهد کرد تا زمان عمل آن مشخص شود. دو ماه بعد از عمل جراحی آماده برگشتن به تکواندو خواهد بود و تصمیم درباره ادامه فعالیت در دنیای حرفه‌ای و خداحافظی را آن زمان می‌گیرم. »

وی درمورد حضورش به طور همزمان در کار اجرایی و فعالیت در ورزش قهرمانی اظهار داشت:« هم در بحث اجرایی و هم فنی، توانایی لازم را دارم که از پس هر دو کار به نحو احسن بر‌آیم. شاید هر دو بخش را کنار گذاشته و تنها به انجام فعالیت‌های بین‌المللی بپردازم. اکنون تجارت بین‌المللی دارم و همه چیز به آینده بستگی دارد.»

حق تکواندو ایران خیلی بیشتر از اینهاست

حق ایران خیلی بیشتر از این هفت پستی است که در آسیا به ما داده شده است. پیش از این‌ها باید این جایگاه به ما داده می‌شد. تکواندو ایران در دو دهه اخیر همواره جزو قدرتهای ممتاز این ورزش در قاره کهن و رقابتهای قهرمانی جهان  و المپیک بوده است.
با توجه به موفقیت های حاصله این  ابتدای راه است و در آینده می‌توانیم این کرسی‌های  زیادی را در سطح جهان هم به دست آوریم. شاید طلای بنده در المپیک نیز در این بین مؤثر باشد و امیدوارم با نتایجی که ورزشکاران ما در آینده به دست می آورند تکواندو ایران بتواند به جایگاهی که لیاقتش را دارد دست پیدا کند.

هادی ساعی درمورد حضورش در لیگ برتر همانند سالهای قبل یادآور شد : « فعلاً‌که مصدوم هستم و برنامه ای برای حضور در لیگ برتر ندارم ، اما بعد از آن نیز فکر نمی‌کنم بتوانم در این مسابقات شرکت کنم. و فرصتی هم برای آماده سازی نیست .»

کد خبر 65238

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز