عضو دفتر سیاسی انصارالله ضمن اعلام اینکه عملیات علیه امارات ادامه دارد، به سرمایه‌گذاران توصیه کرد که دیگر در این کشور سرمایه‌گذاری نکنند زیرا امارات به صحنه نبرد تبدیل شده است.

عضو دفتر سیاسی انصارالله

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس، «محمد البخیتی» عضو دفتر سیاسی انصارالله امروز (دوشنبه) پس از عملیات «اعصار الیمن» (طوفان یمن۲) گفت: امارات به نصیحت ما درباره ترک جنگ یمن توجهی نکرد.

وی در گفت‌وگو با شبکه «المیادین» به سرمایه‌گذاران در امارات توصیه کرد که امارات را ترک کنند زیرا دیگر کشور امنی نیست.

البخیتی تأکید کرد، امارات دیگر صحنه نبرد خواهد بود و ارزش سرمایه‌گذاری‌ها در امارات به صفر خواهد رسید.

وی افزود، امارات پس از مداخله در جنگ یمن دیگر در نقطه بیطرفی در منطقه نایستاده است، این کشور درس نگرفت و بر اساس منافعش کار نکرد.

البخیتی تأکید کرد، نیروهای مسلح یمن در قبال امارات نسبت به سعودی صبر بیشتری پیشه کرد تا به این کشور فرصت عقب‌نشینی دهد. حمله به یمن حمله‌ای آمریکایی-اسرائیلی است اما سعودی و امارات ابزار هستند و بهایی گزاف پرداخت می‌کنند.

وی ادامه داد، نیروهای یمنی ابدا مراکز غیرنظامی در امارات را هدف نمی‌گیرند و ملت امارات را برادران خود می‌دانند.

البخیتی افزود، روند تشدید تنش از طرف یمن و محور مقاومت نیست بلکه از طرف آمریکا و محور آن است. محور آمریکایی در هر نبردی در آینده، بزرگترین متضرر خواهد بود.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن جزئیات عملیات امروز علیه ابوظبی و عربستان سعودی با عنوان « اعصار الیمن ۲» (طوفان یمن ۲) را که با موشک بالستیک «ذوالفقار» و پهپاد «صماد» انجام شد، اعلام کرد.

کد خبر 652374

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha