یکشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷
۰ نفر

شرکت آمالگام به‌دلیل ساخت خودروهای مدل با جزئیات عالی شناخته شده است. البته خودروهای مدل آن نیز گران هستند که آنها را به انتخابی برای کلکسیونرها تبدیل می‌کند. در عین حال برخی هم که خواهان یک نسخه مینیاتوری از وسیله نقلیه ارزشمند خود هستند.

خودروی مدل

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت موتور۱، برخی از ساخته‌های این شرکت دقیقا خودروهایی نیست که به‌فروش می‌رسند. شرکت‌های خودروساز در بعضی موارد تصمیم می‌گیرند که یک مدل مفهومی را تولید نکنند و یا تنها نسخه اولیه از یک مدل تولید می‌شود و ادامه راه برای تولید انبوه میسر نیست.

آمالگام اما تصمیم گرفته است که برخی از این پروژه‌های کمیاب را کشف کند و آنها را برای حراج در کاتاویکی به فروش برساند.

بوگاتی گالیبیه (۱:۸)

بوگاتی ۱۶سی گالیبیه که در سال ۲۰۰۹ معرفی شد، یک محصول نادر توسط این برند فرانسوی است. کمیاب بودنش به‌دلیل این است که این کانسپت هرگز به تولید نرسید، زیرا مدیران گروه فولکس واگن طراحی را دوست نداشتند. اکنون مدل این بوگاتی (۱:۸) آماده فروش به مجموعه‌داران یا علاقه‌مندان است.

تالبوت لاگو تی۱۵۰سی اس‌اس (۱:۱۲)

فروش مدل بوگاتی که هرگز تولید نشد

این خودروی کمیاب با بدنه فیگونی و فالاسچی تنها ۱۴ نسخه تولید داشت که هر کدام ۵ میلیون دلار می‌ارزید. اما در اینجا خودروی مدل در مقیاس ۱:۱۲ وجود دارد. این خودروی مدل از آمالگام توسط لویی ویتون سفارش داده شده است.

مرسدس اف۸۰۰ هیبدرید (۱:۱۰)

فروش مدل بوگاتی که هرگز تولید نشد

خودروی مفهومی هیبریدی مرسدس F۸۰۰ که در سال ۲۰۱۰ در نمایشگاه خودروی ژنو معرفی شد، پیشروی فناوری‌های هیبریدی این خودروساز و همچنین یک مطالعه طراحی برای خودروهای CLS و SLS بود.

کد خبر 652144

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha