برادر محمد کاسبی، بازیگر تلویزیون گفت: محمد همچنان در بخش سی‌سی‌یو بستری است و فکر نمی‌کنم فعلا به بخش منتقل شود، البته پزشکان در تلاش هستند وضعیتش بهبود پیدا کند اما هنوز تغییری حاصل نشده است.

محمد کاسبی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از میزان، محمود کاسبی، برادر محمد کاسبی بازیگر پیشکسوت تلویزیون گفت: محمد همچنان در بخش سی سی یو بستری است و فکر نمی‌کنم فعلا به بخش منتقل شود. البته پزشکان در تلاش هستند که وضعیت وی بهبود پیدا کند اما همچنان تغییری حاصل نشده است.

او گفت: متاسفانه هنوز تغییر خاصی در وضعیت برادرم ایجاد نشده و وی همچنان با مشکلات قلبی دست و پنجه نرم می‌کند. 

وی ادامه داد: در حال حاضر پزشکان به دنبال یافتن دلیل اصلی مشکلات جدید قلبی برادرم هستند. هنوز تشخیص دقیقی اعلام نشده و وی تحت درمان و آزمایشات تازه است. امیدواریم بعد از تشخیص دقیق، وضعیت برادرم بهبود پیدا کند و به بخش منتقل شود. 

وی با اشاره به تلاش ویژه پزشکان برای بهبود «محمد کاسبی» خاطرنشان کرد: از حق نگذریم کادر درمان تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا برادرم به وضعیت ثابتی دست پیدا کند. از همه مردم می‌خواهم که برایش دعا کنند. او همیشه به عشق مردم جلوی دوربین رفته و هرچه داشته، همین مردم بوده اند. 

محمد کاسبی، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون که چند ماه پیش هم به دلیل عوارض ناشی از کرونا و بیماری قلبی مدتی در بیمارستان بستری شده بود، در روزهای اخیر به دلیل مشکلات قلبی و تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد. او تاکنون در فیلم‌ها و سریال‌های متعددی ایفای نقش کرده که مهم‌ترین و ماندگارترین آنها خوش‌رکاب (۱۳۸۲)، صاحبدلان (۱۳۸۵)، خوب، بد، زشت (۱۳۹۲)، بچه مهندس ۱ (۱۳۹۷) و مریم مقدس (۱۳۷۹) بوده است.

کد خبر 652114

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رادیو و تلویزیون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha