مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: پس از گذشت پنج روز، وعده رئیس دستگاه قضا عملی شد و بنای مربوط به قوه قوه قضاییه در بستر رود چالوس، صبح امروز به عنوان اولین مکان در منطقه، تخریب شد.

به گزارش همشهری آنلاین، دوشنبه هفته گذشته رئیس دستگاه قضا در جلسه شورای عالی قوه قضائیه  به موضوع چالش‌برانگیز تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی و تغییر کاربری اراضی زراعی و کشاورزی پرداخت و در این راستا دستورات مهمی را در راستای مقابله همه‌جانبه، بدون اغماض و هرگونه خط قرمز با متجاوزان و متعدیان به اراضی ملی و منابع طبیعی و سوداگرانی که مبادرت به تغییر کاربری اراضی زراعی می‌کنند و همچنین قلع‌وقمع و تخریب بدون ملاحظه بناها و مستحدثاتی که از سوی افراد عادی و برخی دستگاه‌های حکومتی و دولتی در حریم رودخانه‌ها احداث می‌شوند، صادر کرد.

به دنبال وعده رئیس دستگاه قضا، بنای مربوط به قوه قضائیه در بستر رود چالوس، صبح امروز به عنوان اولین مکان در منطقه، تخریب شد.

کد خبر 651877

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • محمد IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    6 0
    باید بررسی بشود در چه زمانی و توسط چه کسی دستور ساخت این ساختمان داده شده که از اول هم بنای آن در بستر رودخانه صحیح نبوده است که تمام خسارتهای آن من جمله هزینه هایی که برای ساخت آن شده است از ایشان اخذ گردد که اگر این حرکت بشود و مسئولان بدانند که اگر خطایی انجام دهند باید تاوان آن را بپردازند دیگر این چنین حکمهایی را نمیدهند
  • آشنا IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
    7 2
    این نوع بناها هرچند غلط ویادرست ، با ثروت ملی ، با سنگ وآهن وچوب این مملکت ساخته شده اند. آنها را تخریب نکنید . جایگزینی بهتر برای تخریب بیابید.بعد تبلیغاتی این کار بیشتر به چشم می آید وآزار دهنده است.آن را به کتابخانه ای عمومی برای کودکان ونوجوانان واهالی محل تبدیل کنید.وآن را به آموزش وپرورش اهدا کنید. وتابلوی بزرگی تا ابدیت برسردرب آن بزنید.تجربه تخریب را فراموش نکنید