چندین کاربر اپل آیفون ۱۳ شکایت کرده‌اند که صفحه نمایش گوشی‌شان به‌طور تصادفی صورتی/بنفش می‌شود و راه‌حل‌هایی مانند تنظیم مجدد کارخانه و به‌روزرسانی در این خصوص بی‌ثمر است.

صفحه صورتی آیفون 13

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت گیزموچاینا، در حالی که به نظر می‌رسد این مشکل در چین گسترده بوده و شکایات در شبکه‌های اجتماعی مانند ویبو در جریان است، گزارش‌های پراکنده‌ای از مناطق دیگر نیز وجود دارد.

مشکل صفحه صورتی یا بنفش ممکن است با تاخیر، ثابت شدن، راه‌اندازی مجدد خودکار و سایر مشکلات (از طریق My Drivers) همراه باشد.

همچنین به نظر نمی‌رسد که این موضوع یک چیز دائمی باشد و ممکن است به طور متناوب بروز کند و خود به خود بیاید و برود. یکی دیگر از ویژگی‌های ذکر شده این است که وقتی صفحه نمایشگر صورتی می‌شود، نمادهای نوار وضعیت و سایر اطلاعات معمولا قابل مشاهده هستند.

یکی از کاربران در ویبو می‌گوید که خدمات مشتریان رسمی اپل گفته که این مشکل سخت‌افزاری نیست و به‌روزرسانی سیستم را به‌عنوان راه‌حل توصیه کرده است. کاربران شبکه همچنین گزارش داده‌اند که خدمات مشتری پیشنهاد می‌کند همه برنامه‌ها را به آخرین نسخه به‌روزرسانی کنید تا ناسازگاری بین نسخه‌های برنامه و iOS را رد کنید.

بیشتر بخوانید:

تاکنون، به نظر می‌رسد که مشکل صفحه‌نمایش صورتی بین نسخه‌های آیفون ۱۳ تفاوتی قائل نشده، زیرا گزارش‌هایی از این مشکل از سوی کاربران آیفون ۱۳، آیفون ۱۳ پرو و حتی آیفون ۱۳ پرو مکس منتشر شده است که نشان می‌دهد این مشکل می‌تواند کل خط تولید سال ۲۰۲۱ را تحت تأثیر قرار دهد.

کد خبر 651665

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha