مارک روس رئیس شرکت جنرال موتورز با انتشار پستی در لینکدین نوشت که نسخه پیش‌تولید شاسی‌بلند الکتریکی کادیلاک لیریک مونتاژ شده است و انتظار می‌رود نسخه نهایی تولیدی تا چند ماه دیگر به مشتریان تحویل داده شود.

کادیلاک لیریک

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از خبرگزاری رویترز، جنرال موتورز که اخیرا عنوان خودروساز شماره یک ایالات متحده را از دست داده است، با رقیب صد ساله‌اش یعنی فورد موتور بر سر اینکه کدام شرکت تا سال ۲۰۲۵ خودروهای الکتریکی بیشتری را بفروشند، رقابت می‌کند.

روس گفت: «تیم‌های ما خستگی‌ناپذیر بر روی لیریک (Lyriq) کار کرده‌اند و تولید را ۹ ماه زودتر از موعد مقرر انجام داده‌اند.

لیریک، یک شاسی‌بلند سایز متوسط ​​تمام الکتریکی است که توسط جنرال موتورز در آگوست ۲۰۲۰ در اقدامی برای تبدیل خط تولید موتورهای احتراقی سنتی خود به یک موتور الکتریکی رونمایی شد.

کادیلاک جنرال موتورز تا سال ۲۰۲۵ مدل‌های لیریک، سیمبلیک، سلستیک و اسکالید برقی و همچنین یک SUV جمع و جور را عرضه خواهد کرد.

به طور جداگانه، این خودروساز تولید مدل برقی شورلت بولت خود را در ماه آگوست پس از فراخوانی بزرگ باتری متوقف و اخیرا این توقف را تا اواخر فوریه تمدید کرده است.

بیشتر بخوانید:

بر اساس منابع و اسنادی که در ماه دسامبر منتشر شد، این شرکت در حال بررسی سرمایه‌گذاری بیش از ۴ میلیارد دلاری در دو کارخانه‌اش در میشیگان برای افزایش ظرفیت تولید خودروهای الکتریکی خود است.

کد خبر 651611

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha