یکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴
۰ نفر

شرکت جنرال‌موتورز رسما ارسال هامرهای برقی نسخه یک وانت خود را به مشتریان را آغاز کرد.

هامر

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت ورج، قیمت این خودرو، ۱۱۰ هزار و ۲۹۵ دلار اعلام شده است. قدرت موتور این وانت تمام‌برقی معادل ۱۰۰۰ اسب‌بخار است و با یک بار شارژ کامل می‌تواند مسافتی در حدود ۵۳۰ کیلومتر را بپیماید.

از ویژگی‌های منحصر به فرد این خودرو می‌توان به «CrabWalk» اشاره کرد، حالتی که به آن  امکان می‌دهد با چرخاندن چرخ‌های عقب و جلو در یک زاویه، در سرعت‌های پایین به‌صورت مورب حرکت کند. یکی دیگر از ویژگی‌های دیگر این است که ارتفاع سیستم تعلیق وانت را ۶ اینچ افزایش می‌دهد و به طور بالقوه به این هامر اجازه می‌دهد تا سنگ‌های بزرگ یا آب را در هنگام حرکت خارج از جاده پاک کند. البته جنرال موتورز می‌گوید که این ویژگی با مدل‌های نسخه یک ۲۰۲۲ ارائه نمی‌شود، اما از طریق یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری رایگان در دسترس خواهد بود و در هر مدلی که در سال ۲۰۲۳ و بعد از آن تولید شود، به‌صورت استاندارد عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

این هامر همچنین دارای تنظیمات عملکردی است که به شما امکان می‌دهد از تمام قدرت پیشرانه الکتریکی استفاده کنید، که GM ادعا می‌کند می‌تواند سرعت خودرو را از صفر به ۱۰۰ کیلومتر در حدود ۳ ثانیه برساند. این خودرو با سوپرکروز نیز عرضه می‌شود که تجربه رانندگی بدون دست را به شما می‌دهد و امکان تغییر خودکار خط در جاده‌های سازگار را فراهم می‌کند. سیستم سوپرکروز در کادیلاک اسکالید ۲۰۲۲ به دلیل کمبود تراشه به طور موقت متوقف شد، اما به نظر نمی‌رسد که «نسخه یک» تحت تأثیر قرار گرفته باشد.

کد خبر 644290

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha