مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴
۰ نفر

یکی از جذاب‌ترین سفرهای داخلی سفر به خطه‌ی جنوب محسوب می‌شود به خصوص اگر این سفر در فصل پاییز و زمستان باشد. بندرعباس، بزرگ‎ترین بندر ایران، یکی از مقاصد محبوب جنوب کشور بوده که با داشتن سواحل بکر و دیدنی و همچنین جاذبه‌های گردشگری جذابش، سالانه مورد استقبال گردشگران زیادی واقع می‌شود.

image-20220119155237-1.png

این شهر بندری علاوه بر مسافرانی که به قصد گردش و تفریح به این شهر سفر می‌کنند، میزبان مسافران تجاری زیادی نیز بوده؛ از این رو بندرعباس داری مراکز اقامتی متعددی برای میهمانان این شهر است. در این مطلب قصد داریم تعدادی از هتل های بندرعباس را که تا ۸۰ درصد تخفیف برای میهمانان خود در نظر گرفته‌اند، برایتان معرفی کنیم تا هنگام برنامه‌ریزی برای سفر به این شهر دوست داشتی بهترین تصمیم را بگیرید.

هتل هرمز بندرعباس

هتل هرمز یکی از هتل‌های پنج ستاره بندرعباس است. این هتل فعالیت خود را در سال ۱۳۸۱ آغاز کرد و در سال ۱۳۹۸ در راستای ارتقا سطح کیفیت و خدمات مورد بازسازی قرار گرفت. هتل هرمز با تعداد ۳۶۷ واحد اقامتی که در هفت طبقه قرار گرفته‌اند، میزبان گردشگران این شهر زیبا است. مسافران عزیز می‌توانند با رزرو هتل هرمز بندرعباس، اقامتی فراموش نشدنی را در جوار دریای نیلگون خلیج فارس تجربه کنند.

پرسنل آموزش دیده و خوش‌برخورد این هتل در تلاشند تا با بهترین سرویس دهی و پذیرایی، رضایت میهمانان را به دست آورند. این هتل در نیمه اول سال که تردد گردشگران کمتر می‌شود، تخفیفات ویژه‌ای را برای مهمانان خود در نظر می‌گیرد. هتل بزرگ هرمز با قرارگیری در یکی از بهترین نقاط شهر، دسترسی بسیار آسانی به جاذبه‌های بندر عباس و همچنین اسکله حقانی دارد.

رزرو هتل های بندرعباس تا ۸۰ درصد تخفیف، فلای تودی

 هتل خلیج فارس بندر عباس

هتل خلیج فارس یکی از باکیفیت‌ترین هتل‌های ۵ ستاره جنوب ایران به حساب می‌آید که از سال ۱۳۸۴ تا کنون در حال خدمت رسانی به گردشگران گرامیست. این هتل آخرین بار در سال ۱۳۹۹ به منظور ارتقا سطح کیفیت و خدمات مورد بازسازی قرار گرفت و امکانات مدرن فراوانی به مجموعه اضافه شد. این هتل در فصول گرم و کم‌تردد سال تخفیفات ارزنده‌ای را برای میهمانان خود در نظر گرفته است.

هتل خلیج فارس بسیار مناسب افرادی است که با هدف تجارت و کسب و کار به بندرعباس سفر کرده‌اند چرا که این هتل در منطقه ویژه صنایع معدنی و فلزی بندرعباس قرار گرفته و فاصله بسیار نزدیکی تا بندر شهید رجایی دارد. فاصله هتل خلیج فارس بندرعباس تا مرکز شهر ۲۸ کیلومتر است.

هتل آپادانا بندرعباس

هتل آپادانا ،‌ یکی از هتل‌های دو ستاره بندرعباس است که ‌از سال ۱۳۹۱ برای خدمت رسانی به میهمانان بندرعباس در ساختمانی ۷ طبقه افتتاح شد. تمامی اتاق‌های هتل آپادانا بندرعباس امکانات مجهز و راحتی برای اقامت مسافران دارند. هتل آپادانا از لحاظ موقعیت جغرافیایی، در یکی از پرترددترین خیابان‌های شهر قرار گرفته است و از این نظر، دسترسی بسیار عالی به مراکز تجاری همچون مجتمع سیتی سنتر بندعباس دارد. همچنین از این هتل می‌توان به راحتی و پیاده به معبد هندوها، عمارت کلاه فرنگی و حمام گله‌داری رفت.

هتل آپارتمان سفید بندرعباس

هتل آپارتمان سفید بندرعباس یکی از هتل‌های دو ستاره بندرعباس است که فعالیت خود را در سال ۱۳۹۶ آغاز کرد. این هتل دارای ۲۵ واحد اقامتی در انواع اتاق و سوئیت است که در هشت طبقه قرار گرفته‌اند. خوب است بدانید این هتل قابلیت اقامت ساعتی هم دارد. هتل سفید نزدیک‌ترین هتل به فرودگاه بین‌المللی بندرعباس است و عزیزانی که بلیط هواپیما بندرعباس به تهران را رزرو کرده‌اند، در زمانی کمتر از ده دقیقه می‌توانند خود را به فرودگاه برسانند. فاصله هتل آپارتمان سفید بندرعباس تا ساحل خلیج فارس نیز تنها ۵ کیلومتر است.

هتل آتیلار ۱ بندرعباس

یکی از هتل های باکیفیت بندرعباس هتل آتیلار ۱ بوده که در سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را در خیابان امام خمینی آغاز کرد. این هتل در راستای سرویس دهی بهتر در سال ۱۳۹۴ مورد بازسازی قرار گرفت. هتل آتیلار دارای ۹۸ واحد اقامتی در ۱۳ طبقه است. ساختمان این هتل جزو مرتفع‌ترین ساختمان‌های بندرعباس به حساب می‌آید. با توجه به موقعیت مکانی هتل آتیلار در نزدیکی مراکز اداری و تجاری بندرعباس، دسترسی آسانی به مراکز خرید و اماکن دیدنی مثل معبد هندوها دارد.

رزرو هتل های بندرعباس تا ۸۰ درصد تخفیف، فلای تودی

انتخاب مرجعی مطمعن برای هتل ارزان قیمت بندرعباس

یکی از بهترین گزینه‌هایی که کمک بسیاری به کاهش هزینه‌های شما در سفر به بندرعباس می‌کند، انتخاب هتل مورد نظرتان با تخفیف‌های ویژه است. سایت فلای تودی مرجع رزرو آنلاین هتل داخلی و خارجی در ایران و سراسر دنیا با تخفیف‌های ویژه است. در این سایت به راحتی می‌توانید به تعداد زیادی از هتل‌ها در شهرهای مختلف دسترسی پیدا کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن هتل خود را رزرو کنید.

در فلای تودی امکان مشاهده، بررسی و مقایسه هتل های بندرعباس به راحتی امکانپذیر است. به واسطه ویژگی اقلیم جغرافیایی بندرعباس، بهترین هتل‌های این شهر اکثرا در نزدیکی دریا قرار گرفته اند. این هتل‎ها اکثرا تمیز هستند و امکانات کامل و البته متنوعی را به مهمانان خود ارائه می‌دهند. برای رزرو هتل در بندرعباس فقط کافی است با در نظر گرفتن بودجه و هدفی که از سفر دارید، از میان هتل های بندرعباس محل اقامت خود را به راحتی انتخاب کنید. دسترسی به تعداد زیادی هتل و اقامتگاه در بندرعباس این امکان را برای شما به وجود می‌آورد تا به راحتی به مقایسه امکانات و قیمت هتل‌ها بپردازید و بهترین انتخاب را برای رزرو هتل بندرعباس داشته باشید.

کد خبر 651304

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha