اسامی ۵ بازیکن استقلال که مبتلا به ویروس کرونا شدند، مشخص شد.

استقلال

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، باشگاه استقلال دیروز (دوشنبه) اعلام کرد که نتیجه تست کرونای تعداد زیادی از بازیکنان و اعضای کادر تیم فوتبال استقلال مثبت شده است.

به همین علت، نشست خبری فرهاد مجیدی پیش از بازی با پیکان به دلیل شرایط ویژه رخ داده، برگزار نشد و در ادامه نیز با تایید سازمان لیگ، دیدار دو تیم استقلال و پیکان در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی لغو شد.

شب گذشته (دوشنبه) سعید فتاحی، نماینده باشگاه استقلال در گفت‌وگویی تلویزیونی درباره تعداد افراد مبتلا به کرونا توضیحاتی ارائه داد و تاکید کرد که ۱۷ تن از بازیکنان تیم استقلال و یک نفر از اعضای کادر فنی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

با این حال طبق پیگیری خبرنگار ایسنا، اسامی ۵ بازیکن تیم فوتبال استقلال که مبتلا به ویروس کرونا شده‌اند، مشخص شد. بر این اساس کوین یامگا، مهدی مهدی‌پور، امیرحسین حسین‌زاده، سیاوش یزدانی و روزبه چشمی از جمله افرادی هستند که میان بازیکنان استقلال به کرونا مبتلا شده‌اند.

نام افراد دیگری که در استقلال مبتلا به کرونا شده‌اند، مشخص نشده و مسئولان سازمان لیگ نیز بر این باور هستند که اسامی متبلایان محرمانه است و نباید منتشر شود! این در حالی است که در فوتبال دنیا و در میان بازیکنان مطرح و حرفه‌ای فوتبال، اسامی بازیکنان مبتلا به کرونا در تیم‌ها به طور کامل مشخص شده و در این رابطه شفاف‌سازی می‌شود.

کد خبر 650990

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فروید سرخ IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
    0 2
    با انتشار اسامی مشخص شد که درخواست برای لغو بازی چی بوده.از 5 نفر 4 نفرشون که از بازیکنان اصلی هستن کرونا دارن. ترسیدن بدون اونا بازی کن و ببازن و حذف بشن و به دروغ گفتن 17 نفر کرونا گرفتن.خوب دستشون رو شد. لطفا به شعور مردم توهین نکنین مرد و مردونه بازی می کردین. فوقش حذف میشدین اتفاقی نمی افتاد شما که به قهرمان شدن عادت ندارین و 10 ساله رنگ جام ندیدین