با تخصیص بودجه و تملک املاک معارض باقیمانده در مسیر طرح تعریض خیابان امام خمینی(ره) گره ترافیکی چندین ساله این محور باز می شود.

تعریض خیابان امام خمینی

همشهری آنلاین - بهاره خسروی : شهردار منطقه 10 با اعلام این خبر و نوید حل مشکل ترافیکی خیابان امام خمینی(ره) تقاطع خیابان رودکی گفت:« تعریض این محور یکی از طرح‌های اولویت‌دار منطقه است که برای کاهش بار ترافیکی و کنترل مسیر غرب به شرق و بالعکس، تسهیل در تردد وسایل نقلیه و همچنین کاهش ترافیک خیابان‌ های همجوار اجرایی شد.»

به گفته « رضا شرفی » این پروژه در 5فاز از بزرگراه یادگار امام(ره) تا شهید نواب صفوی در حال اجرا بوده و از 435 پلاک معارض در محور امام خمینی (ره) 434 ملک تملک شده است. برای تملک املاک مذکور تاکنون اعتباری بالغ بر 120 میلیارد تومان هزینه شده و برای ملک باقی‌مانده نیز 7میلیارد تومان اعتبار موردنیاز است.

شهردار منطقه 10 در ادامه درباره روند اجرای این طرح توضیح می دهد:«تملک ملک ضلع جنوب‌شرقی تقاطع خیابان امام خمینی(ره) و خیابان رودکی با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد تومان و بر اساس نظریه کارشناس دادگستری و دستور معاون دادستان تهران و سرپرست ناحیه ۳۷ این منطقه انجام و مسیر آزاد شده است.»

کد خبر 650719

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمید ایمانی بخشایش IR ۰۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    0 0
    با عرض سلام و خسته نباشید؛ پیشنهاد میشود ادامه پروژه بزرگراه یادگار امام(ره) تا میدان نهم دی(حق شناس) نیز در اولویتهای اجرای سال آینده قرار گیرد.