مجموع نظرات: ۱
یکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵
۰ نفر

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: به دلیل ادامه‌دار بودن بارش‌ها، هشدارهای لازم را برای برخی از شهرهای نیمه جنوبی کشور صادر کرده‌ایم.

سیلاب در استانهای جنوبی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، صادق ضیائیان افزود: بارش‌ها همچنان ادامه دارد و در استان‌های آذربایجان غربی و کردستان به صورت برف و کولاک است.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و مدیریت بحران، برای نیمه جنوبی کشور به ویژه در استان کرمان، هرمزگان و خراسان جنوبی به دلیل بارش باران که به صورت سیلاب بوده هشدارها صادر شده است.

وی ادامه داد: بارش‌ها همچنان طی فردا و روز سه‌شنبه ادامه دارد و استان‌های کرمان، فارس و خراسان شمالی را در برخواهد گرفت.

امروز بارش در جنوب، جنوب شرق و شمال شرق کشور ادامه خواهد داشت و شدت بارش در نیمه جنوبی فارس، جنوب بوشهر، کرمان، هرمزگان، جزایر در شرق خلیج فارس و تنگه هرمز، خراسان جنوبی، جنوب خراسان رضوی است.

در ضمن، ورود موج دیگری در شمال غرب تا شمال خوزستان، سواحل شمالی و دامنه‌های جنوبی البرز در قزوین، البرز و تهران سبب بارش می‌شود. شدت بارش در جنوب آذربایجان غربی، نیمه غربی کردستان و کرمانشاه، اردبیل، گیلان است.

طی روزهای یکشنبه و دوشنبه ۲۶ و ۲۴ دی‌ماه کاهش دمای حدود ۷ تا ۱۲ درجه در شمال غرب و سواحل دریای خزر و طی روزهای یکشنبه تا سه‌شنبه کاهش دمای حدود ۵ تا ۷ درجه در دامنه‌های جنوبی البرز، غرب و جنوب غرب، پیش‌بینی می‌شود.

از ابتدای هفته با وجود هشدارهای سازمان هواشناسی شاهد بارش باران همراه با سیل در برخی از شهرهای جنوبی و جنوب غربی کشور هستیم که زمینه ساز وارد شدن خسارت‌ به راه ها و منازل مسکونی شده است.

کد خبر 650422

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • میهمان IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
    0 0
    برف در امشب و فردا صبح در گیلان