چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۸
۰ نفر

کنسول بازی پلی استیشن ۴ سونی همچنان تولید می‌شود، اما در برخی کشورها، فروشگاه‌ها حاضر به فروختن آن نیستند.

پلی استیشن

در حالی که بسیاری از ما بین تلاش برای یافتن یک کنسول بازی نسل جدید مانند ایکس‌باکس سری اس یا ایکس و پلی‌استیشن ۵ یا تلاش برای یافتن تجربه‌های بازی ارزشمند پس از به‌دست آوردن آنها قرار داریم، سونی به بلومبرگ می‌گوید که همچنان در حال تولید پلی‌استیشن ۴ جدید است.

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت ورج، بر اساس این گزارش، یک برنامه داخلی پایان تولید این سیستم را در سال ۲۰۲۱ پیش‌بینی کرده بود، اما به گفته منابع، کمبودهای مداوم باعث می‌شود این شرکت در سال ۲۰۲۲ نیز حدود یک میلیون PS4 بسازد.

سونی می‌گوید، این سیستم یکی از پرفروش‌ترین کنسول‌های تاریخ است و مطمئنا به نظر می‌رسد که PS4 هنوز هم باید وجود داشته باشد؛ هنوز بازی‌های نسل‌های متقابل جدیدی مانند Horizon Forbidden West منتشر می‌شوند. اما نکته اینجاست که در بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین در برخی کشورها، امکان خرید پلی‌استیشن ۴ وجود ندارد.

اما نظر می‌رسد که فروشگاه‌های مختلف تمایلی برای عرضه این کنسول ندارند.

شرایط ایکس‌باکس وان مایکروسافت نیز اگر بدتر نباشد، وضعیت مشابهی دارد. قبل از عرضه کنسول‌های سری ایکس‌باکس، مایکروسافت گفته بود که نسخه دیجیتال ایکس‌باکس وان ایکس و ایکس‌باکس وان اس را متوقف می‌کند و به تولید ایکس‌باکس وان اس استاندارد و مجهز به دیسک ادامه می‌دهد. اما به نظر می‌رسد که ماه‌ها از زمانی که هر کسی در ایالات متحده گزارش داده است که کنسول ایکس باکس وان جدیدی را در هر جایی برای فروش دیده است، می‌‎گذرد.

کد خبر 649730

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • US ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
    30 5
    ایرانی بدبخت که ممیتونه هیچ چی بخره