چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲
۴ نفر

زبان انگلیسی از رایج‌ترین و تاثیرگذارترین زبان‌ های حال حاضر دنیاست. لذا یادگیری آن می‌تواند مزایای زیادی برای شما به همراه داشته باشد. اما با توجه به گسترش اینترنت و دسترسی بسیاری از افراد به آن و همچنین فراگیری ویروس کووید ۱۹، شرکت در کلاس‌های آنلاین بهتر و ایمن تر است که در اینصورت می توانید دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی را انتخاب کرد.

image-20220112102746-1.jpeg

زبان انگلیسی یکی از رایج‌ترین و تاثیرگذارترین زبان‌های حال حاضر دنیاست. برای همین یادگیری آن می‌تواند مزایای زیادی برای شما به همراه داشته باشد. اما با توجه به گسترش اینترنت و دسترسی بسیاری از افراد به آن و همچنین با توجه به فراگیری ویروس کووید ۱۹، شرکت در کلاس‌های آنلاین بهتر و ایمن تر است که در اینصورت می توانید دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی را انتخاب کنید. بدین ترتیب در هر نقطه‌ای از ایران و جهان که زندگی کنید می توانید به بهترین آموزشگاه زبان آنلاین دسترسی داشته باشید و از خدمات آموزشی آن‌ بهره‌مند شوید. در این مقاله قصد داریم شما را با دوره های آنلاین زبان انگلیسی موسسه ایران اروپا آشنا کنیم. پیشنهاد می‌کنیم تا انتها همراه ما باشید.

پلتفرم آموزشی موسسه زبان ایران اروپا

شاید تاکنون در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی که توسط افراد یا موسسات مختلف برگزار می‌شود شرکت کرده باشید. بیشتر آنها از اپلیکیشن‌هایی مانند گوگل میت، اسکایپ و… برای دوره های آنلاین خود استفاده می‌کنند. با توجه به اینکه این اپلیکیشن‌ها به طور اختصاصی برای آموزش زبان انگلیسی طراحی نشده‌اند، به‌طور حتم کاستی‌های زیادی دارند و کارآمد نیستند. اما موسسه زبان ایران اروپا به عنوان قطب آموزش آنلاین کشور یک پلتفرم اختصاصی را طراحی و پیاده‌سازی کرده است که ابزار و امکانات لازم برای یادگیری زبان انگلیسی را در اختیار اساتید و زبان‌آموزان قرار می‌دهد تا شرایط همانند یک کلاس حضوری ایده‌آل و کارآمد شبیه‌سازی شود.

دوره های آنلاین زبان انگلیسی

از ویژگی‌های این پلتفرم می‌توان به مواردی چون:

· وجود وایت برد با امکانات کاربردی و متنوع

· امکان بارگذاری فایل‌های صوتی و تصویری و دیگر فایل‌های آموزشی

· قابلیت ارتباط تصویری بین استاد و زبان‌آموزان به صورت دو نفره یا گروهی

· قابلیت ایجاد Roomهای مجازی برای بحث و گفتگو

· وجود بازی‌های اختصاصی آموزش زبان برای گروه‌های سنی مختلف

و بسیاری از ویژگی‌ها و امکانات دیگر اشاره کرد.

برگزاری کلاس‌های آنلاین عمومی و خصوصی

آموزشگاه زبان انگلیسی ایران اروپا دوره های آنلاین خود را به دو صورت عمومی و خصوصی برگزار می‌کند. در این دوره ها که حاصل سالها تلاش و تجربه مدیران، اساتید  و متخصصان IT این مجموعه می باشد، بر روی چهار مهارت اصلی زبان انگلیسی یعنیSpeaking ،Writing ،Listening  و Reading و زیرمهارت‌های Grammar،  Pronunciation و Vocabulary تمرکز دارد.

همچنین با توجه به اهمیتی که مهارت گفتاری و دوره های مکالمه زبان انگلیسی دارد، اساتید این موسسه تاکید ویژه‌ای بر روی آن دارند. برای اینکه شرکت‌کنندگان در دوره های عمومی آموزش آنلاین زبان انگلیسی، موقعیت و فرصت کافی برای یادگیری و پیشرفت داشته باشند، موسسه زبان انگلیسی ایران اروپا، کلاس‌های عمومی خود را با ۶ تا ۸ زبان‌آموز برگزار می‌کند. بدین ترتیب اساتید زمان کافی برای ارتباط با همه اعضای کلاس را خواهند داشت و زبان آموزان نیز می‌توانند از این فرصت برای ارتقا مهارت مکالمه و رفع اشکال استفاده کنند. تعداد جلسات دوره های عمومی بین 17 تا 21 جلسه ۹۰ دقیقه‌ای است که در کنار آن 30 جلسه کلاس جانبی رایگان نیز برگزار می‌شود. شرکت‌کنندگان در این دوره ها می‌توانند از مشاوره و پشتیبانی منظم آموزشی برخوردار شوند و خود را برای شرکت در آزمون‌های بین‌المللی آماده کنند.

دوره خصوصی زبان انگلیسی موسسه زبان ایران اروپا سه ویژگی مهم دارد. اول اینکه سرعت پیشرفت زبان‌آموز در این دوره ‌ها تقریبا دو برابر دوره های عمومی است. البته به شرطی که زبان‌آموز، زمان کافی برای مطالعه و مرور مطالب آموزشی اختصاص دهد. ویژگی دوم دوره خصوصی این است که استاد تمرکز خود را برای برطرف کردن نقاط ضعف زبان‌آموز می‌گذارد. در نهایت ویژگی سوم این دوره، شخصی بودن آن بر اساس نقاط ضعف و قوت، زمان و هدف زبان‌آموز است. بدین ترتیب بازدهی کلاس بالا می‌رود و فرد زودتر از آنچه فکرش را می‌کند، مهارت‌ و دانش کافی در زبان انگلیسی بدست می‌آورد.

دوره های آنلاین زبان انگلیسی

کلاس‌های آنلاین برای همه رده‌های سنی

آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای رده های سنی بزرگسالان، نوجوانان و کودکان برگزار می‌شود. دوره آنلاین زبان انگلیسی بزرگسالان اختصاص به افراد بالای ۱۸ سال دارد. کتاب‌هایی که در این دوره تدریس می‌شود، شامل کتاب‌های Passages و Four Corners از دانشگاه کمبریج است که جزء منابع آموزش معتبر و روز دنیا برای آموزش زبان انگلیسی به شمار می‌آیند. با گذراندن این دوره ها، افراد این امکان را دارند تا در دوره های آموزشی کلیه آزمون‌های بین‌المللی از جمله PTE، TOFEL و  IELTS  و غیره شرکت کنند.

دوره آموزش آنلاین زبان انگلیسی نوجوانان اختصاص به گروه سنی ۱۲ تا ۱۷ سال دارد. عنوان کتاب‌های این دوره Solutions است که دانشگاه آکسفورد برای علاقه‌مندان به یادگیری زبان انگلیسی منتشر کرده و در بسیاری از کشورها تدریس می‌شود.

در دوره آموزش آنلاین زبان انگلیسی کودکان که برای رده سنی ۷ تا ۱۲ سال برگزار می‌شود، از کتاب‌های پرطرفدار و استانداردی چون Family & Friends و First Friends استفاده می‌شود که دانشگاه آکسفورد آن‌ها را تالیف کرده است. همچنین در کنار این کتاب‌ها برای حفظ شادابی و علاقه کودکان به یادگیری زبان انگلیسی از کتاب‌های جانبی مثل کتاب داستان نیز کمک گرفته می‌شود.

کلاس‌های جانبی آنلاین

زبان آموزان در بزرگترین و معتبرترین مرکز آموزشی آنلاین زبان انگلیسی کشور این فرصت را دارند تا از کلاس‌های جانبی آنلاین این موسسه به صورت رایگان بهره‌مند شوند. این کلاس‌ها موجب می‌شود تا زبان‌آموزان سطح علمی خود را ارتقا داده و پیشرفت سریع‌تری در این زمینه داشته باشند. کلاس‌های جانبی آنلاین موسسه زبان ایران اروپا ۳۰ جلسه در هر ترم است که عناوین متنوعی را تحت پوشش قرار می‌دهد. این کلاس‌ها بر اساس سطوح علمی مختلف زبان‌آموزان طراحی و پیاده‌سازی شده تا همه بتوانند از منافع آن بهره‌مند شوند. عناوین کلاس‌های جانبی آنلاین شامل News, Movie, Vocabulary, Real English, Grammar, Free Discussion و بسیاری عناوین کاربردی دیگر است.

مزایای کلاس‌های آنلاین بهترین آموزشگاه آنلاین زبان انگلیسی

دوره های آنلاین زبان انگلیسی و دوره های مکالمه زبان انگلیسی موسسه ایران اروپا مزایای زیادی به همراه دارند که از بین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

دوره های آنلاین زبان انگلیسی

· انتخاب آزادانه زمان کلاس

با انتخاب کلاس‌های آنلاین آموزش زبان انگلیسی، دیگر هیچ مانعی برای عدم حضور شما در این کلاس‌ها وجود ندارد. زیرا کلاس‌های آنلاین در ساعات مختلفی از روز برگزار می‌شوند و می‌توانید کلاس مناسب خود را انتخاب کنید.

· صرفه‌جویی در وقت و هزینه

 کلاس‌های آنلاین موسسه زبان ایران اروپا این امکان را فراهم کرده‌ است تا افراد از هر نقطه ایران و جهان بتوانند در آن شرکت کنند و از مزایای بهترین آموزشگاه زبان آنلاین بهره‌مند شوند. همچنین بدون اینکه هزینه‌ای برای رفت و آمد پرداخت کنید، در کلاس‌های آنلاین شرکت می‌کنید.

· امکان ضبط و بازبینی مجدد کلاس

با شرکت در دوره آموزش آنلاین زبان انگلیسی، محتوای هر جلسه به صورت خودکار ضبط می شود و بارها قابل مشاهده است. این ویژگی موجب می‌شود تا مطالب هر جلسه را مرور کنید و در صورت نیاز از نکات مهم آن یادداشت‌برداری کنید.

کلام آخر

در دنیای امروز یادگیری زبان انگلیسی اهمیت زیادی دارد. با توسعه فضای اینترنت این امکان فراهم شده تا افراد بتوانند در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی شرکت کنند و از خدمات و امکانات برترین موسسات آموزش زبان بهره‌مند شوند. موسسه زبان ایران اروپا به عنوان بهترین آموزشگاه زبان آنلاین ایران مفتخر است که با راه‌اندازی پلتفرم اختصاصی خود، شرایط ویژه‌ای را برای علاقه‌مندان به یادگیری زبان انگلیسی فراهم کرده است. افراد با شرکت در دوره های آنلاین این موسسه می‌توانند در مدت کوتاهی پیشرفت قابل‌توجهی داشته باشند و به اهداف موردنظر خود دست یابند.

کد خبر 649548

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha