مجموع نظرات: ۲
چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷
۰ نفر

ساعد سهیلی و گلوریا هاردی برای اولین بار از فرزند خود رونمایی کردند و تعجب همگان را در فضای مجازی برانگیختند.

پسر ساعد سهیلی و گلوریا هاردی

به گزارش همشهری آنلاین، ساعد سهیلی، بازیگر مشهور و همسر فرانسوی‌اش، گلوریا هاردی، با انتشار ناگهانی تصویری از خود در کنار فرزندشان در اینستاگرام کاربران را حیرت‌زده کردند. فرزند آنها پسری به نام هامون سهیلی است. سهیلی و هاردی که چند سالی از ازدواجشان می‌گذرد، پیش از این حرفی از بچه داشتن خود نزده بودند.

► هامون سهیلی پسر این زوج مشهور صفحه‌ای هم در اینستاگرام دارد که تعداد دنبال‌کنندگان آن به همین زودی به بیش از ۱۱ هزار نفر رسیده است.

عکس | شوک بزرگ ماجرای پسر ساعد سهیلی و گلوریا هاردی

مدتی قبل شهرداری تهران بنرهایی در سطح شهر برای تبلیغ فرزندآوری نصب کرده بود که در آنها از تصویر ساعد سهیلی و گلوریا هاردی استفاده شده بود. روی این بنرها جمله «من یک پدر/ مادر هستم» به چشم می‌خورد. انتشار تصویر این بنرها در شبکه‌های اجتماعی واکنش مختلف کاربران را در پی داشت.

عکس | شوک بزرگ ماجرای پسر ساعد سهیلی و گلوریا هاردی

برخی از این کار شهرداری تعجب کردند و می‌گفتند استفاده از تصاویر افراد مشهوری که بچه ندارند بی‌معنی است. برخی هم منتقد این کار بودند و نظر دیگری داشتند و این دست تبلیغات را با وجود مشکلات اقتصادی خانواده‌ها که مانع اصلی فرزندآوری شمرده می‌شود، بیهوده دانستند. حالا اما روشن شده که استفاده از تصویر ساعد سهیلی و گلوریا هاردی در بنرهای شهرداری بی‌دلیل نبوده است.

از طرف دیگر، سعید سهیلی (کارگردان) پدر ساعد سهیلی نیز با انتشار این عکس در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «ستاره‌ای بدرخشید و ماه مجلس شد. چهارمین سالروز تولدت مبارک باد، هامون سهیلی.»

عکس | شوک بزرگ ماجرای پسر ساعد سهیلی و گلوریا هاردی

کد خبر 649533

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار چهره‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha