مدیر مرکز مدیریت راه‌ها گفت: در حال حاضر بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های کردستان و چهارمحال و بختیاری و بارش باران در برخی از محورهای استان‌های کرمانشاه‌، لرستان و خوزستان گزارش شده است

انسداد جاده

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، علی اکبر آشوری درباره آخرین وضعیت ترافیک جاده‌های کشور بیان کرد: بر اساس اطلاعات بیش از ۲۳۰۰ دستگاه سامانه ترددشمار برخط‌ و ۸۰۰ دستگاه دوربین نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

ترافیک سنگین در برخی مقاطع آزادراه کرج - قزوین - کرج

وی درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های تهران-شمال بیان کرد: دوربین‌های نظارت تصویری در حال حاضر تردد روان در مسیر رفت و برگشت‌ محورهای کندوان، هراز و فیروزکوه‌، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت‌ نشان می‌دهد.‌

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها درباره وضعیت ترافیکی دیگر جاده‌ها گفت: در حال حاضر ترافیک سنگین در آزادراه کرج - قزوین محدوده پایانه شهید کلانتری، ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج محدوده پل فردیس و ترافیک سنگین در محور شهریار - تهران محدوده شهرقدس داریم.

برف و باران در جاده‌های ۵ استان

آشوری درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور بیان کرد: در حال حاضر بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های کردستان و چهارمحال و بختیاری و بارش باران در برخی از محورهای استان‌های کرمانشاه‌، لرستان و خوزستان گزارش شده است و در دیگر جاده‌های کشور بازش و مداخلات جوی خاصی نداریم.

آزادراه ‌کرج-تهران-کرج پرترددترین جاده کشور 

وی اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده‌ای در آزادراه ‌کرج-تهران با ۱۳۱ هزار تردد، آزادراه ‌تهران-کرج با ۱۲۴ هزار تردد و آزادراه ‌کرج‌-قزوین با ۱۱۱ هزار تردد، ثبت شد.

 ۱۷ جاده به دلیل نبود ایمنی و عوارض سیلاب مسدود است

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها با اشاره به انسداد چندین جاده به دلیل بروز سیلاب و نبود ایمنی‌، یادآور شد: در حال حاضر محور رامیان-اولنگ-شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان، جاده فرعی شمشک-دیزین، ‌محور شهداد-نهبندان، محور خرم‌آباد-پل دختر، جاده‌سی‌سخت-پادنا، محور سروآباد-پاوه، محور گنجنامه-تویسرکان در استان همدان‌،  جاده پونل-خلخال، محور وازک - بلده، محور هشتگرد - طالقان و محور لاسم - ارجمند در استان مازندران، ‌به دلیل نبود ایمنی کافی در مسیر مسدود ‌است.

آشوری بیان کرد: همچنین محور بندرخمیر - بندر لنگه‌، محور بندرخمیر - بندرعباس‌، محور مرزی ریمدان‌، محور میل نادر  - سفیدآبه واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان‌، محور دهگلان  - حسین آباد و  محور دالکی-برازجان‌ تا اطلاع بعدی مسدود است.

 کاهش ۲.۲ درصدی تردد خودرو در جاده‌ها

وی تصریح کرد: کل تردد ثبت شده در جاده‌ها در شبانه‌روز گذشته بر اساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد تعداد ‌۲۲۴۴ دستگاه ترددشمار فعال در جاده‌ها، نسبت به روز قبل ۲.۲ درصد کاهش‌ نشان می‌دهد، در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها ۱۵.۹ درصد، بیشترین تردد بین ساعات ۱۶ تا ۱۷ و کمترین تردد بین ساعات ۳ تا ۴ صبح ثبت شد.

کد خبر 649240

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha