سه‌شنبه ۲ آبان ۱۳۸۵ - ۰۵:۴۶
۰ نفر

نماز عید سعید فطر بامداد سه‌شنبه 2 آبان با حضور میلیونی مردم مومن و خداجوی تهران بزرگ به امامت ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای اقامه شد.

‬مردم مسلمان و خداجوی تهران پس از یک ماه روزه‌داری، نماز عید فطر را در مصلای تهران اقامه کردند.

درهای مصلای بزرگ تهران از ساعت ‪ ۵/۳۰‬بامداد امروز به روی نمازگزاران گشوده و با تلاش مسئولان این مکان برای برگزاری نماز باشکوه عید فطر کاملا آماده شده بود.

حضرت آیت‌الله سید علی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی بر اهمیت شرکت گسترده مردم در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و انتخابات شوراها تاکید کردند. ایشان روز سه‌شنبه 2 آبان در خطبه‌های نماز عید سعید فطر در تهران با بیان انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفتند: انتخابات خبرگان بسیار مهم است ، شرکت در آن به مصالح اساسی ملت و کشور ارتباط پیدا می‌کند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: هرچه مجلس خبرگان قوی‌تر ، پایدارتر وبصیرتر باشد آینده کشور بیشتر تضمین شده‌است .

رهبر معظم انقلاب اسلامی گفتند مردم در این انتخابات با شور و بصیرت کامل شرکت کنند و افراد مورد اعتماد را که می‌شناسند یا افراد مورد اعتماد معرفی می‌کنند به مجلس خبرگان بفرستند.

" همه از روی احساس تکلیف و وظیفه در انتخابات مجلس خبرگان شرکت کنند".

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفتند: اهمیت انتخابات خبرگان که شاید هیچ کدام از انتخابات‌های کشور به این درجه اهمیت و حساسیت نباشد در این است که با این انتخابات مردم افراد خبره مورد اعتماد خودشان را انتخاب می‌کنند تا اینها برای لحظه حساس فقدان رهبری در کشور آماده به‌کار باشند .

ایشان همچنین با بیان برگزاری انتخابات شوراهای شهر و روستا ، آن را مظهر مردم سالاری عنوان کردند و آن را انتخابات مهمی دانستند.

رهبر معظم انقلاب افزودند: مسوولان تلاش کنند این انتخابات سالم ، کامل و بی‌عیب و نقص برگزار شود.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای همچنین توصیه فرمودند: در تبلیغات انتخاباتی فضای سیاسی را آشفته نکنند و بگذارند فضای انتخابات سالم باشد .

" اهانت ، تخریب و بد گویی در تبلیغات انتخاباتی را کنار بگذارند تا مردم بدون سراسیمگی در انتخابات شرکت کنند ".

کد خبر 6492

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دین و اندیشه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز