رئیس شورای عالی استان‌ها با اشاره به جزئیات اجرای طرح رصد گفت: شهردار پایتخت قول مساعد داده است تا ناوگان اتوبوسرانی تا پایان سال با همراهی دولت از طریق اختصاص ۱۰۰۰ دستگاه جدید، نوسازی و بهسازی شود.

رونمايي از 110 اتوبوس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، پرویز سروری در بیست و یکمین نشست طرح رصد که در منطقه ۲۱ برگزار شد، افزود: همه تلاش ما در دوره ششم شورا بر این نکته متمرکز است تا مسائل و مشکلات شهر تهران برطرف شود. در مبحث حمل ونقل عمومی و توسعه خطوط مترو همتی جدی و ملی طلب می شود. آقای زاکانی، شهردارتهران قول مساعد داده‌اند تا ناوگان اتوبوسرانی تا پایان سال با همراهی دولت با ورود هزار دستگاه جدید، نوسازی و بهبود شود.

او ادامه داد: با طرح رصد که بسیار کارآمد است، حرکت های نمایشی به اتفاقات اجرایی و عملیاتی تبدیل شده اند. خوشحالیم که امروز مدیریت جهادی در شهرداری تهران حکم فرماست. انشاالله اتفاقات مبارکی در راه است. اقتدار امروز ما در خدمت صلح است.

سروری تاکید کرد: طرح رصد، بانک اطلاعاتی موثر و مفیدی را در اختیار نظام مدیریت شهری تهران قرار می دهد با توکل به خداوند و با اولویت بندی پروژه ها، اقدامات مطلوبی صورت خواهد گرفت. پروژه های خرد و کلان براساس نیازهای کوچک و بزرگ شهروندان شکل می‌گیرند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: کارشناسان طرح رصد با دریافت گزارش ماهیانه ارسالی از سوی محله ها، روند انجام پروژهای و برنامه ها را پیگیری می‌کند. مدیران اجرایی باید در صحنه عمل و میدان باشند. از منظر امام صادق(ع)، انسان خائن و ناکارآمد در یک جایگاه هستند.

سروری افزود: با طرح رصد، شورایاران از انزوا درآمده و با تمام قوا به عنوان بازوهای یاریگر مدیریت شهری و افکار خلاق و مولد به میدان عمل آمده اند. با حضور آقای کاشانی پور شهردار منطقه۲۱ که از مدیران جهادی هستند، انشاءالله شاهد رقم خوردن اتفاقات و برنامه های خوبی خواهیم بود.

حسین کاشانی پور شهردار منطقه ۲۱ هم در این جلسه گفت: در تامین سرانه های خدماتی، همه  تلاشمان در مجموعه خدمتگزار شهرداری منطقه۲۱، بر این مهم متمرکز است تا برای شهروندان فهیم این بخش از تهران، شرایط و امکانات شهری را به بهترین و مطلوب ترین شکل ممکن فراهم کنیم.

او ادامه داد: ایجاد شهری آباد و پیشرو، همچنین داشتن شهروندانی مکرم و برخوردار از جمله اصول مدنظر مدیریت شهری مبتنی بر بیانیه گام دوم و ایجاد آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی است. سعی بر این است تا زیرساخت ها و امکانات شهری در سطح تمامی محله های سیزده گانه منطقه۲۱ گسترده شود.

اعضای شورایاری، نمایندگان جامعه نخبگی و فعالان اجتماعی منطقه  و محلات هم در این نشست، به بیان مشکلات و چالش های منطقه پرداختند و پیگیری رفع موضوعات مطرح شده را از مدیران شهری و نمایندگان مردم تهران در شورای اسلامی خواستار شدند.

در این نشست علاوه بر پرویز سروری رئیس شورای عالی استان‌ها، محمد آخوندی رئیس  کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران، میثم مظفر رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران، اعضای شورایاری منطقه، حسین کاشانی پور شهردار منطقه۲۱ و سایر مدیران منطقه ای هم حضور داشتند.

کد خبر 649158

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
    4 0
    مسافرین گرامی فعلا به جای اتوبوس ، سوار خبر حوش بشوید
  • محسن بهنام فر IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
    4 0
    اگر این اتفاق بیوفته خوبه. ولی من که چشمم آب نمی‌خوره.الان سالهاست میگن اتوبوس نو وارد خطوط میشه اما فقط در حد حرف باقی مونده. تا کی باید با اتوبوسهای درب و داغون و شلوغ ترد کنیم، خدا داند!!!
  • حمید AU ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
    3 0
    اینها رنگ کردن اتوبوسهای ازرده خارج رو هم به عنوان اتوبوس نو اعلام می کنند.بخش بزرگی از ترافیک وآلودگی تهران با واردات ۱۰۰۰۰ هزاراتوبوس و ۲۰۰۰۰ کامیون وارداتی بی تعرفه حل می شود ولی مافیا به بهانه تولید داخل جلوی اینکارو گرفته وتا این پول نخوره آروم نمی گیره!
  • Nima IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    0 0
    عزیزان اتوبوس شهری که میندازن به شهرداری، دست کم دیزاین داخلی و بیرونی هوشمندانه داشته باشه تا بعد 5 سال استفاده زوارش در نره مثل همینا. چون اینا دست کم 10 سال کار میکشن از اتوبوس ها و عمرا بازنشست کنند