قیمت هر قطعه سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید (امامی) امروز به ۱۲ میلیون و ۷۲۷ هزار تومان رسید که قیمت آن نسبت به آخرین روزکاری هفته گذشته ۱۳۲ هزار تومان کاهش یافت.

سكه

به گزارش همشهری ‌آنلاین، امروز شنبه ( ۱۸ دی ۱۴۰۰) در حدود ساعت ۱۳ و ۴۰ هر قطعه سکه تمام‌ بهار آزادی طرح جدید (امامی) به ۱۲ میلیون و  ۷۲۷ هزار تومان رسید که قیمت آن نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته(چهارشنبه ۱۵ دی ) ۱۳۲ هزار تومان کاهش یافت.  

اما امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۱۲ میلیون و ۲۴۸ هزار تومان معامله شد که نسبت به روزکاری گذشته ۱۵۳ هزار تومان کاهش قیمت داشت.

نیم‌سکه بهار آزادی نیز با قیمت ۶ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان معامله شد که قیمت آن نسبت به روز کاری گذشته ۲۰ هزار تومان ارزان شد.

ربع‌سکه بهارآزادی نیز امروز با قیمت ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان معامله شد که قیمت آن نسبت به روزکاری گذشته ۳۰ هزار تومان کمتر شد.

قیمت هر سکه یک گرمی نیز به ۲ میلیون و ۲۸۳ هزار تومان رسید که قیمت آن نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته ۷ هزار تومان  ارزان تر شد.

قیمت هرگرم طلای ۱۸ عیار نیز به یک میلیون و ۲۳۹ هزار و  ۳۰۰ تومان رسید که نسبت به روز کاری گذشته ۲۲ هزار و ۲۰۰ تومان کاهش یافت.

امروز قیمت اونس جهانی طلا نیز ۱۷۹۶ دلار اعلام شد.

کد خبر 648621

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha