عضو فراکسیون زنان مجلس گفت: انجام امور درمانی زنان توسط پزشک خانم چه از نظر مبانی دینی و چه از نظر حفظ امنیت روانی خانم‌ها یک ضرورت است و اگر استثنائاتی هم در این زمینه دارد باید برطرف شود و امور درمانی زنان توسط پزشک خانم انجام شود.

پزشک زنان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از، فاطمه رحمانی عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی گفت: استفاده از پزشک خانم برای حوزه زنان در کشور یک اولویت و یک ضرورت است و باید زمینه برای این موضوع فراهم شود.

وی افزود: براساس آموزه‌های دینی ما ضرورت دارد تا خانم‌های ما توسط پزشک خانم به ویژه در حوزه زنان و زایمان درمان شوند و امورشان انجام شود.

وی اظهار داشت: علاه بر این، امنیت روانی بانوان ایجاب می‌کند تا امور مربوط به خانمها توسط پزشک خانم انجام شود و همینطور که گفتم این مسئله یک ضرورت است.

رحمانی خاطرنشان کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون اقدامات خوبی در این باره انجام شده و ما در بسیاری از موارد شاهد هستیم که امور زنان و زایمان توسط پزشک خانم انجام می‌شود اما اگر استثنائاتی هم وجود دارد باید برطرف شود و به طور صددرصدی خانم ها توسط پزشک خانم کارشان انجام شود.

وی افزود: نباید اجازه داده که در حوزه زنان و زایمان آقایان در اتاق زایمان حضور داشته باشند و ما به طور جدی پیگیر موضوع انجام امور زنان و زایمان خانم‌ها توسط پزشک خانم هستیم تا همانطور که گفتم استثنائات در این مورد نیز برطرف شوند.

کد خبر 648510

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha