همشهری آنلاین: رئیس فدراسیون فوتبال گفت: 24 ساعت پس از نشست نماینده ژاپنی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) با مقامات فدراسیون فوتبال ایران، تفاهم نامه حق پخش رقابت‌های فوتبال بین این فدراسیون و سازمان صداوسیما به امضاء رسید.

علی کفاشیان روز شنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: "در زمان حضور نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا در تهران، تمامی مدارک تحویل وی شد اما تنها در مورد حق پخش تلویزیونی مشکلاتی وجود داشت که 24 ساعت پس از ترک وی، این مشکل نیز برطرف و تفاهم نامه همکاری به امضاء رسید." 

به گفته وی، مدارک و اسناد این تفاهم نامه در مدت یک هفته به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال خواهد شد تا تصمیمات لازم در خصوص نماینده چهارم فوتبال ایران در لیگ آسیا اتخاذ شود.

وی تصریح کرد: "چنانچه کارها به صورت قانونی در ای.اف.سی انجام شود، نماینده چهارم کشورمان بدون شک تیم فوتبال "صباباتری" خواهد بود، در غیر این صورت باید منتظر تصمیمات کنفدراسیون فوتبال آسیا بمانیم. "

کفاشیان در خصوص کم توجهی فدراسیون به فوتسال و مطرح شدن استعفای سرمربی و کادر فنی بعد از رقابتهای جام جهانی گفت: "با توجه به اهمیت رشته فوتسال در کشور و موفقیت‌های اخیر و بی شمار ورزشکاران این رشته، باید کاری کرد که حقشان ضایع نشود."
وی یادآور شد: "در همین زمینه تصمیم گرفتیم تا مجمع فوتسال کشور با حضور نمایندگان باشگاهها و استانهایی که صاحب این رشته ورزشی هستند، تشکیل شود و در اقدامی دیگر، سازمان لیگ فوتسال حرفه ای کشور را تاسیس کردیم. "

کفاشیان ادامه داد:" تشکیل لیگ حرفه ای باعث می شود تا فوتسال جایگاه واقعی خود را پیدا کرده و رشد چشمگیری داشته باشد.

کفاشیان در خصوص استعفای کادر فنی تیم ملی فوتسال نیز یادآور شد:" بعد از بازگشت تیم ملی از رقابتهای جام جهانی برزیل، با "حسین شمس" نشستی خواهیم داشت تا مشکلات مطرح شده در این خصوص بررسی و حل شود."

کد خبر 64841

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز