عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از رفتار سازمان سنجش با دانشجویان پزشکی انتقاد کرد.

نصرالله پژمانفر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، نصرالله پژمان فر در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۱۵ دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری بیان کرد: دو سال پیش دانشجویان پزشکی در آزمون کنکور شرکت کردند با این حال سازمان سنجش با گذشت این زمان می گوید اشتباه کرده به جای آنکه با آبروی دانشجو بازی شود و او را اذیت کنیم باید با اشتباه کننده در سازمان سنجش برخورد شود.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس بیان کرد: چطور ممکن است فردی که اکنون دانشجو است در فضای آمادگی کنکور قرار گیرد نباید مانند مثال گناه کرد در بلخ آهنگری به شوشتر زدند گردن مسگری برخورد کنیم و با آبروی دانشجو بازی کنیم.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با بیان اینکه این کمیسیون به موضوع ورود کرده است، گفت: این افراد سرمایه های کشور هستند و بسیاری از آن ها می خواهند از کشور بروند نباید شرایط را به گونه ای پیش ببریم که اذیت شوند و یا آبرویشان برود.

کد خبر 648026

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مجلس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
    1 1
    سازمان سنجش را مافیای کنکور اداره می کند در اصل وزارت علوم فرمالیته است مافیای کنکور هرگز حاضر به حذف آن نمی‌شوند شعار مبارزه با فساد، رانتخواری و تبعیض و عدالت طلبی دکتر رئیسی زئیس جمهور محترم نتوانست سد کنکور بشکنه عدالت و ضرورت تقویت بنیه علمی مراکز دانشگاهی ایجاب می کند، با مافیای کنکور برخورد و سد کنکور حذف سختی کنکور از بین بره سوابق تحصیلی ملاک عمل قرار بگیره ورودی آزاد و رها بشه تا همه داوطلب ها عادلانه وارد دانشگاه بشوند و در عوض دانشگاه سخت گیری بشه تا افراد با سواد فارغ التحصیل بشوند از دانشگاه
  • IR ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    0 0
    اختلاط مباحث علمی با مسائل سیاسی! مجرم در هر زمان که خلافش محرز بشه باید محکوم بشه! کسی که حق دیگران را ضایع میکنه باید رسوا بشه. چرا در داستان افزایش قیمت ها نگران نارضایتی مردم نبودید، کلا سازمان سنجش از ۵۰نفر آزمون مجدد گرفته! این همه سروصدا برای ۵۰نفر؟ کسی که با تقلب پزشک بشه فردا چطور می خواد با وجدان کاری من و شمای نماینده رو معالجه کنه؟