مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۵
۰ نفر

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: نظر شخصی من پویا شدن محدوده طرح ترافیک و در واقع تغییرپذیر بودن آن است.

طرح ترافيك

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، علی‌اصغر قائمی عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: با استفاده از ابزار فناورانه می‌توانیم طرح ترافیک را از حالت ایستا به وضعیت پویا، دینامیک و تغییرپذیر تبدیل کنیم.

 وی افزود: طرح ترافیک طی بیش از ۳۰ سال گذشته محدوده مشخصی داشته در حالی که عوامل موثر بر آلودگی هوا تغییر کرده و نیاز است این محدوده‌ها نیز مورد ارزیابی قرار گیرند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است محدوده طرح ترافیک بزرگ‌تر یا کوچک‌تر شود، گفت: نظر شخصی من پویا شدن این محدوده و در واقع تغییرپذیر بودن آن است. حتی ممکن است در برنامه جدید محدوده‌ طرح کوچک‌تر شود.

 وی تصریح کرد: تغییر طرح ترافیک در زمینه محدوده، نرخ و ساعات اجرای آن در حوزه اختیارات شورای عالی ترافیک است و شورای شهر تهران و شهرداری به تنهایی نمی‌توانند در این زمینه تصمیم‌گیری کنند. البته اعضای شورای شهر و شهرداری در این شورای عالی ترافیک حضور دارند و تصمیم باید به صورت جمعی در شورای عالی ترافیک گرفته شود.

قائمی گفت: رایزنی‌هایی در مورد نسخه جدید طرح ترافیک با اعضای شورای عالی ترافیک انجام شده و نظر اکثر اعضای شورای عالی ترافیک تغییر در وضعیت طرح ترافیک است که ان‌شاءالله اقدامات مناسب در این زمینه انجام خواهد شد و تصمیم‌گیری‌ها پس از تبدیل به مصوبه جهت اجرایی‌ شدن ابلاغ می‌شود.

کد خبر 647965

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha