عضو و خزانه‌دار شورای اسلامی شهر تهران گفت: گره‌های ترافیکی، فقدان یا کمبود ناوگان حمل و نقل عمومی و عدم تجهیز به‌موقع مترو بدون توجه و کمک دولت و سایر ارگان‌های دخیل نمی‌تواند باز شود.

حبیب کاشانی در منطقه 3 شهرداری تهران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه خبری شورای اسلامی شهر تهران، حبیب کاشانی عضو و خزانه‌دار شورای اسلامی شهر تهران در ادامه دیدارهای دوره‌ای از مناطق، با حضور در منطقه ۳، ضمن دیدار با حمید جوانی شهردار این منطقه و معاونان وی از نزدیک به بررسی مشکلات شهروندان پرداخت.

خزانه‌دار شورای اسلامی شهر تهران ضمن تشکر از گزارش ارائه‌شده توسط شهردار و معاون منطقه، یکی از معضلات قدیمی و گریبانگیر تهران را بحث حمل و نقل و مشکلات پیرامون آن برشمرد و بیان کرد: گره‌های ترافیکی، فقدان یا کمبود ناوگان حمل و نقل عمومی و عدم تجهیز به‌موقع مترو بدون توجه و کمک دولت و سایر ارگان‌های دخیل نمی‌تواند باز شود.

کاشانی در ادامه عدم اجرای مصوبات بودجه در سال ۱۴۰۰ و کاهش آن به لحاظ عدم تحقق را که در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است، از دیگر مشکلات پیش رو برشمرد و ابراز امیدواری کرد: با درایت و همکاری مدیران و کارکنان شهرداری و شهروندان پایتخت این مشکل نیز پشت سر گذاشته خواهد شد.

وی توجه شهردار تهران به نیروهای داخل شهرداری و استفاده از این عزیزان را در پست‌های مدیریتی ضروری دانست و بر تحقق آن تاکید کرد.

خزانه‌دار شورای اسلامی شهر تهران به توجه ویژه به اعتماد شهروندان تهرانی به مجموعه مدیریت شهری اشاره کرد و افزود: شهروندان تهرانی همیشه و در همه حال پشتیبان مدیریت شهری‌شان بوده‌اند و باید قدردان این موهبت باشیم و از این اعتماد با مشارکت در همه فعالیت‌ها بهره‌مند شویم.

حمید جوانی شهردار منطقه ۳ نیز در این جلسه ضمن قدردانی از توجه اعضای شورا به بدنه شهرداری، از مشکلات ده‌ونک به عنوان یکی از معضلات قدیمی این منطقه یاد کرد و خواستار بازنگری در طرح تفصیلی این ناحیه شد.

شهردار منطقه ۳ همچنین مشکلات باغات در سطح منطقه و تعیین تکلیف آنها به ویژه در بخش شمالی منطقه را یادآور شد و درباره مسائل موجود در پهنه‌های تجاری و اداری منطقه نکاتی را مطرح کرد.

جوانی به مشکلاتی که کانال‌های آبی در سطح منطقه و حریم این بخش ایجاد کرده‌اند، اشاره کرد و راهکارهایی را برای برون‌رفت از این معضلات ارائه داد.

در ادامه جلسه، با حضور کاشانی، جوانی و معاونان وی مشکلات شهروندانی که در شهرداری منطقه ۳ حضور داشتند، مورد بررسی قرار گرفت.

کد خبر 642458

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha