همشهری‌آنلاین: کودک 7ساله استرالیایی با نفوذ به درون محل نگه‌داری خزندگان در باغ وحشی در استرالیا 13 گونه از کمیاب‌ترین خزندگان این باغ وحش را کشت و آن‌ها را غذای یک سوسمار کرد.

صبح روز چهارشنبه هنگامی که مسئولان مرکز خزندگان آلیس اسپرینگ استرالیا (Alice Spring Reptiles Centre) به محل کار خود آمدند، ابتدا فکر کردند که 13 گونه از خرندگان کمیاب از جمله ایگوانای (یک نوع سوسمار) 20ساله از محل خود گریخته‌اند.

ولی با بازبینی دوربین‌های امنیتی این مرکز، متوجه شدند که پسر بچه 7 ساله‌ای با بالا رفتن از حفاظ محل نگه داری این خزندگان بعد از کشتن آن‌ها با سنگ، آن‌ها را به کروکودیل 3.3متری به نام «تری» خورانده است.

در طی 30دقیقه این کودک 13 نوع از خزندگان کمیاب از جمله ایگوانا، لاکپشت، چهار مارمولک زبان آبی و چهار نوع دیگر از مارمولک‌های کمیاب را با لگد کردن و پرتاب سنگ به آن‌ها، کشت.

آقای رکس نندورف، رئیس این مرکز به رویترز گفت: «این واقعیت که یک کودک هفت ساله این تعداد جانور را در زمانی کوتاه کشته است و این مقدار خسارت وارد کرده‌است، غیر قابل باور است. بعضی از این گونه‌ها بسیار نادر و کمیاب هستند و جایگزین کردن آن‌ها غیر ممکن است.»

با توجه به اینکه در قلمرو شمالی استرالیا، کودکان زیر 10 سال را نمی‌توان بازداشت و محکوم کرد، مسئولان این مرکز به دنبال جریمه کردن والدین این کودک هستند.

کد خبر 64784

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز