عضو شورای اسلامی شهر تهران از برنامه‌ریزی این شورا برای احیای بافت فرسوده در محور جنوبی خیابان انقلاب اسلامی خبر داد.

بافت فرسوده

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از شهر، مهدی پیرهادی عضو شورای اسلامی شهر تهران درباره لزوم توجه به بافت فرسوده در نقاط مختلف پایتخت گفت: سرمایه‌گذاران حوزه مسکن در پایتخت عموما به سرمایه‌گذاری در شمال تهران علاقه‌ دارند در حالی که توجه به بافت جنوبی شهر تهران با عنایت به اینکه بافت فرسوده در این مناطق بیشتر است به پیگیری و سرمایه‌گذاری بیشتری نیاز دارد.

زنگ خطر بافت فرسوده برای تهران

عضو شورای اسلامی شهر تهران در ادامه با تاکید بر اینکه بافت فرسوده برای پایتخت یک زنگ هشدار است، عنوان کرد: اگر ما با تصمیمات و اقدامات پیشگیرانه برای این موضوع تدبیری نیندیشیم در صورت وقوع بحران‌های احتمالی در تهران صدمات جبران‌ناپذیری به شهر و شهروندان وارد خواهد شد.

برنامه‌ریزی برای احیای بافت فرسوده در خیابان انقلاب

پیرهادی با تاکید بر فرسودگی محور جنوبی خیابان انقلاب بیان کرد: ما باید با ارائه تسهیلات و بسته های تشویقی مناسب و با انجام برخی تغییرات در حوزه شهرسازی، کاری کنیم تا شهروندان نسبت به احیای بافت فرسوده این محدوده ترغیب و اقدامات لازم را انجام دهند.

وی از برنامه ریزی شورای شهر برای احیای بافت فرسوده در محور جنوبی خیابان انقلاب خبرداد و گفت: شورای شهر این برنامه را در دستور کار دارد تا پیشنهاد افزایش میزان تراکم به ساختمان های محدوده خیابان انقلاب را در صحن شورا مطرح و تصویب کند تا مرحله جدیدی از نوسازی بافت فرسوده در پایتخت اجرا شود.

جلسه شورای شهر و شهرداری برای احیای بافت فرسوده

این عضو شورای اسلامی شهر تهران از جلسه برگزار شده با معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران در خصوص احیای بافت فرسوده گفت و افزود: در این جلسه دغدغه های شورا درخصوص احیای بافت فرسوده در ذیل خیابان انقلاب مطرح شد و معاونت شهرسازی هم قول هایی در این خصوص داد تا بتوانیم گام مهمی برای احیا بافت فرسوده این محدوده برداریم.

کد خبر 647530

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha