پنجشنبه ۱۱ مهر ۱۳۸۷ - ۱۹:۰۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: هنرپیشه‌های هالیوودی برای جلب جوانان آمریکایی به صندوق‌های رای انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا با استفاده از روانشناسی معکوس وارد عمل شدند

به گزارش آسوشیتدپرس لئوناردو دی‌کاپریو، هالی بری، جنیفر آنیستون، توبی مک‌گوایر و سایر ستار‌ه‌های هالیوود از روانشناسی معکوس برای جلب جوانان آمریکایی به صندوق‌های رای در  روز انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا استفاده می‌کنند.

در یک اعلامیه تبلیغاتی غیرانتفاعی (PSA) جدید بر روی سایت یوتیوب و سایر خروجی‌های آنلاین، دی‌کاپریو می‌گوید: "لطفا- فقط رای ندهید." و ستار‌ه‌های دیگر هم درخواست او را تکرار می‌کنند: "رای ندهید."

 اما این بازیگران در ادامه به سرعت پیام خود را معکوس می‌کنند: رای دادن یک وظیفه مدنی است و تنها راه برای ایجاد تغییر است.

دی‌کاپریو که خود تهیه‌کننده این PSA بوده است، می‌گوید: "جدی می‌گویم... پس از دیدن کل این ویدئو - اگر باز هم رای نمی‌دهید، دیگر واقعا نمی‌دانم چه بگویم... می‌‌دانید که باید رای دهید."

الن ‌دی‌جنرس، فارست ویتاکر، داستین هافمن، دمی مور، سارا سیلورمن، ناتالی پورتمن، جمی فاکس، لورا لینی، جوان هیل و چهره‌های مشهور دیگر این ویدئو ظاهر شده‌اند.

کد خبر 64751

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز