همشهری‌ آنلاین: در رقابت های وزنه برداری قهرمانی پیشکسوتان جهان در یونان امروز وزنه بردار پیشکسوت ایران توانست یک رکورد جهانی جدید برای وزنه برداری جهان در رده سنی پیشکسوتان به نام خود ثبت کند

به گزارش واحد مرکزی خبر در این مسابقات علی فارق دلی در دسته 62 کیلو گرم
این رقابت‌ها با مهار وزنه 116 کیلو گرمی در حرکت دو ضرب ضمن کسب مقام قهرمانی و مدال طلا موفق شد یک کیلو گرم هم رکورد وزنه برداری پیشکسوتان جهان در این دسته را افزایش دهد.

امروز (پنجشنبه 11 مهر) همچنین حسن احمدی منش وزنه بردار کشورمان در دسته 105 کیلو گرم این رقابت‌ها نفر دوم شد و مدال نقره دریافت کرد و اسماعیل قدم گاهی هم در رده سنی بالای 75 سال صاحب نشان نقره جهانی شد.

ضمن اینکه دیگر نماینده ایران اردشیر شمس در دسته 105 کیلو گرم به علت آسیب دیدگی از ناحیه دست در حرکت دو ضرب از دور رقابت ها کنار رفت.

یعقوب امیر سالاری ؛ ابراهیم داوری ؛ سید رضا موسویان و تیمور آقایی دیگر وزنه برداران پیشکسوت ایران در این مسابقات هستند که در رده های سنی و دسته های محتلف با رقیبان خود رقابت می‌کنند.

 دیروز در روز نخست این پیکارها هم وزنه برداران پیشکسوت ایران توانسته بودند یک مدال طلا و 2 نقره این مسابقات جهانی را در رده‌های سنی 50 ، 54 ، 59 ،60 و 64 سال در دسته‌های مختلف از آن خود کنند.

چهارمین دوره رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی پیشکسوتان جهان از دیروز در جزیره کفالونیای یونان بر‌گزار می‌شود.

کد خبر 64739

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز