مجموع نظرات: ۰
جمعه ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۷
۰ نفر

سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: به منظور گرامیداشت روز نهم دی‌ماه و با هدف ترویج و معرفی هنر اصیل ایرانی _ اسلامی، کارگاه خوشنویسی «خط بصیرت» در ایستگاه های منتخب مترو برپا شد.  

خوشنویسی در مترو

به گزارش همشهری آنلاین، سید محمد نقیب در این باره افزود: استادان هنر خوشنویسی همزمان با نهم دی‌ماه، روز بصیرت، در مترو تهران گردهم آمدند تا مشق خط بصیرت کنند.

او با اشاره به اینکه کارگاه خوشنویسی با حضور هنرمندان عرصه خطاطی در ایستگاه‌های منتخب مترو تهران برگزار شد، تصریح کرد: در این برنامه فرهنگی و هنری جمعی از هنرمندان خوشنویس در کارگاه خوشنویسی "خط بصیرت" گرد هم آمدند و جمله‌هایی با موضوع این روز را به رشته تحریر درآوردند.

نقیب ادامه داد: این کارگاه با همکاری و مشارکت کانون ترویج خوشنویسی معاصر ایران از ۹ تا ۱۵ دی‌ماه در ایستگاه‌های امام حسین (ع)، میدان شهدا، میدان انقلاب اسلامی و تئاترشهر برپا است.

او خاطرنشان کرد: مسافران شهر زیرزمینی می توانند از ساعت ۱۳ تا ۱۹ از این کارگاه هنری دیدن کنند.

سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه همچنین از اجرای برنامه سرود و همخوانی به مناسبت نهم دی خبر داد و گفت:

براساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، به مناسبت گرامیداشت روز نهم دی‌ماه، روز بصیرت گروه‌های هنری سرود با اجرای قطعاتی با مضمون بصیرت و مبارزه با فتنه به اجرای همخوانی پرداختند، مسافران ایستگاه‌های امام حسین علیه السلام، تئاترشهر، میدان شهدا و میدان انقلاب اسلامی مهمان گروه‌های هنری نور مشکات و زینبیون بودند.

کد خبر 646843

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha