فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح گفت: مردم شیعه و سنی کشورِ مسلمان ایران راه خود را پیدا کرده و همواره دست رد به سینه دشمن زده‌اند.

سردار باقر زاده

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، سردار سید محمد باقرزاده در ویژه‌برنامه گرامیداشت چهلم شهیده فاطمه اسدی؛ نخستین بانوی تفحص‌شده کشور که در تالار فجر سنندج برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: انسان همواره نیازمند دو دستاورد؛ یکی ذکر و یکی علم است، علم برای رهایی از جهل و ذکر جهت رهایی از غفلت.

وی گفت: شهیدان کمک‌سازانی هستند که ما را به علم می‌رسانند و از غفلت رها می‌کنند تا به ذکر برسیم.

فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح تصریح کرد: یاد شهیدان باید با تدبّر و عبرت‌گیری باشد؛ این مراسم نیز ما را به یک تدبّر و عبرت رهنمون می‌کند و این برای هر دوست و دشمن که از این حادثه باخبر باشد، عبرت است.

وی گفت: مرگ بر شکنجه‌گران و کسانی که گودال آتش را  برافروختند؛ فرقی نمی‌کند دموکرات، کومله و ضدانقلاب، چراکه همیشه مرگ بر آنها ساری و جاری است.

سردار باقرزاده با بیان اینکه شهیده فاطمه اسدی در روزهای غربت و اوج مظلومیت به شهادت رسید، خاطرنشان کرد: سال‌های اوّل انقلاب، دشمنان اجازه ندادند مردم این دیار همانند مردمان سایر استان‌ها از شیرینی انقلاب بهره‌مند شوند و شروع به حمله و ترور کردند که این بزرگ‌ترین جنایت و خیانت ضدانقلاب علیه کُردها بود.

وداع با بانو شهیده فاطمه اسدی در معراج شهدا

شهادت‌طلبی زنان ایرانی در گذر تاریخ

پیکر اولین بانوی شهیده کردستان تفحص شد

وی با اشاره به جنایت دشمنان نظام از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون اظهار کرد: روز بعد ۲۲بهمن، ضدانقلاب به پادگان مهاباد حمله کردند؛ آن هم به‌خاطر سر دادن شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی؛ باید این تاریخ را بازگو کنیم و از آن عبرت بگیریم.

فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه "مجلس شهید ذکر، تدبر و غفلت‌شکنی است" خاطرنشان کرد: وقتی حادثه شهادت مظلومانه شهیده فاطمه اسدی را شنیدیم و آن را بررسی کردیم، مدعیان حقوق بشر سکوت و بایکوت خبری کردند و در اخبارشان چیزی نگفتند و خفقان گرفتند! البته دموکرات آن را انکار کرد.

وی با طرح این سؤال که "به‌چه‌جرمی زن جوان یک خانواده تازه‌تشکیل‌شده به‌نام "فاطمه اسدی" باید به شهادت برسد؟" عنوان کرد: شعار مدعیان حقوق بشر، دموکراسی و دفاع از خلق کُرد؛ شعار "دروغ"، "کثیف" و "مشمئزکننده" است.

سردار باقرزاده با بیان اینکه دموکرات در زمان شهادت شهید فاطمه اسدی، به کشتن این بانوی کُرد اذعان و الآن انکار کردند، ادامه داد: این ادعاها مشکلی را حل نخواهد کرد و مجبوریم وقایع را کالبدشکافی کنیم و باید کتاب‌ها از مجاهدت‌های این بانوی کُرد نوشته شود.

وی بیان کرد: ضدانقلاب از ابتدای انقلاب نمی‌خواستند باور کنند که مردم بر اساس ایدئولوژی و تفکر اسلام انقلاب کردند، چرا که آنها تفکراتشان مادی بود.

فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به رزمایش روز گذشته سپاه گفت: شلیک همزمان ۱۶ موشک‌ در پرتو علم، اراده، روح ایمانی و استقامت بوده نه خرافات؛ چطور دشمنان ما را مرتجع می‌دانستند اما الآن مقابل جمهوری اسلامی خوار و ذلیل شده‌اند.

وی با یادآوری "دشمنان می‌خواستند ما به آنان اقتدا کنیم"، اضافه کرد: مردم شیعه و سنی کشورِ مسلمان ایران راه خود را پیدا کرده و همواره دست رد به سینه دشمن زده‌اند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: اینها معتقد بودند که راه راست را ما می‌دانیم و همه باید به ما اقتدا کنند در حالی‌که آنها دنبال انجام وظیفه نبودند بلکه دنبال تحمیل عقاید خود بودند اما مردم ایرانِ مسلمان دست رد به سینه دشمنان زدند.

مدعیان «خلق کُرد» مُرده‌ و پرونده‌شان بسته شده است

وی به بازگویی روایتی از شهید خلبان «محمدامین میرمرادزهی» از برادران اهل سنت و ساکن روستای «سیب» از توابع شهرستان سراوان پرداخت و افزود: این رزمنده دلاور در عملیات رمضان شهید شد؛ پدر بزرگوارش برایم تعریف می‌کرد شب آخر که می‌خواست جبهه برود با من تماس گرفت و می‌خواست خداحافظی کند، یک جمله به او گفتم و آن اینکه «پسرم ما مثل یک پارچه سفیدی هستیم مبادا به دشمن پشت کنید و ما لکه‌دار شویم» که باید این جمله با آب طلا نوشته شود. این منطق همه مردم شیعه و سنی ایران است.

سردار باقرزاده با یادآوری اینکه مردم و رزمندگان زیادی برای حفظ نظام در همین کردستان جانشان را تقدیم انقلاب کردند، گفت: راهبرد اصلی ضدانقلابی که عنوان مدافع خلق کُرد را یدک می‌کشید، خشونت بود حال این خشونت گاه لفظی (بدگویی، فحاشی، دروغ گفتن و تهمت و هجمه‌های تبلیغاتی) و گاهی فیزیکی (ترور و جنگ مسلحانه) صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه ارعاب و ترور راهبرد ضدانقلاب است، افزود: اینها به دلیل اینکه در فرهنگ طاغوت استحاله شده بودند سطحی‌نگر بودند و دنبال تحمیل عقاید خود به مردم بودند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با ذکر اینکه هدایت غلط رهبران احزاب ضدانقلاب در کردستان و تشدید احساسات ناشی از محرومیت رژیم ستم‌شاهی باعث تقویت روحیه پرخاشگری در عده‌ای و سوق به سوی تمایلات تروریستی شد، خاطرنشان کرد:کردستان در اوایل انقلاب به یک ویترین از خشونت‌ها و ناامنی‌ها تبدیل شده بود که مردم بدترین روزها را تجربه کردند.

شهیده فاطمه اسدی در برابر مزدوران ضدانقلاب سر خم نکرد

وی با بیان اینکه گروهک‌های ترویستی گروه‌های جهاد سازندگی که برای ارائه خدمات بهداشتی و رفاهی به مردم و توسعه و پیشرفت کردستان آمده بودند، را اسیر و به شهادت می‌رساندند، اضافه کرد: حوادث جنگ اجازه نداد تا اتفاقات کردستان را خوب بازگو کنیم، هنوز صدا و سیما نتوانسته ابعاد جنایات ضدانقلاب در اوایل انقلاب را به خوبی برای مردم تبیین کند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح ترور و خشونت را تنها گفتمان حزب دمکرات خواند و بیان داشت: ضدانقلاب کُردها را به شهادت می‌رسانند که نمونه اخیر آن در ترور فرزندان کامیاران اتفاق افتاد، باید همیشه این سؤال را یادآور و در تاریخ در ذهن نسل‌های انقلاب ثبت شود که «فاطمه اسدی» چه گناهی کرده بود که به شهادتش رساندند.

وی با بیان اینکه ضدانقلاب به روش جاهلیت فاطمه اسدی را به شهادت رساند که رویکرد و اقدامشان همواره محکوم است، عنوان کرد: این بانوی  تیر خلاص را به ضدانقلاب زد و دیگر وجودی از آنها نمانده چراکه همه اراذلی که مدعی خلق کُرد بوده و هستند، مرده‌ و پرونده‌شان بسته شده و مردم آنها را شناخته‌اند و اگر هر از گاهی حرف‌ها و یا تحرکاتی داشته محکوم به شکست است.

کشف پیکر مطهر شهید «توفیق احمدی» از سقز

سردار باقرزاده بیان کرد: شهیده فاطمه اسدی در مقابل دشمن سرخم نکرد و عزیز شد و درس عزتمندی را برای ما به ارمغان آورد و چهره واقعی دمکرات و مدعیان مدافع کُرد را به جهان نشان داد و مصطفی هجری و دمکرات را با خاک یکسان کرد و مردم کردستان نیز عاشقانه و بدون هیچ چشمداشتی در مراسم تشییع این بانوی کُرد شرکت و حماسه‌ای ماندگار خلق کردند

وی اضافه کرد: شهیده فاطمه اسدی در برابر مزدوران ضدانقلاب سر خم نکرد که باید ایثار و مقاومت این بانوی کُرد الگویی برای ما شود.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در بخش پایانی سخنان خود از تفحص پیکر شهید دیگری با هویت «توفیق احمدی» از سقز در جریان تفحص پیکر شهیده فاطمه اسدی خبر داد و تصریح کرد: از فرمانده سپاه کردستان درخواست می‌شود که با برنامه‌ریزی پیکر این شهید در سنندج و سقز تشییع و خاکسپاری شود.

کد خبر 645782

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha