جمعه ۳ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۶
۰ نفر

برای آنهایی که می‌خواهند و البته می‌توانند بیش از ۳ میلیون دلار برای خرید یک هایپرخودرو هزینه کنند، بوگاتی طرح ویژه‌ای را مهیا کرده است.

بوگاتی

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از سی‌نت، این برند ده‌ها گزینه برای رنگ‌ها، تزئینات و عناصر مختلف خودرو به مشتریان‌اش ارائه می‌دهد و اگر کسی نتواند آنچه را که دوست دارد در فهرست گزینه‌های معمولی پیدا کند، بوگاتی تقریباً هر آنچه را که می‌خواهید ایجاد خواهد کرد. به همین دلیل این برند در حال راه‌اندازی یک برنامه اختصاصی برای ساخت واقعا سفارشی است به نام Sur Mesure.

البته کاری که Sur Mesure انجام می‌دهد کاملاً جدید نیست. بلکه این فقط یک گسترش رسمی از قابلیت‌های ساخت سفارشی است که پیش‌تر به مشتریان اختصاصی بوگاتی ارائه شده است. از طریق Sur Mesure، که در زبان فرانسوی به معنای «خاص‌شده» است، مشتریان با تیم‌های طراحی و تولید بوگاتی برای توسعه خودروهای رویایی خود به صورت تک به تک کار خواهند کرد.

برای نشان دادن آنچه Sur Mesure می‌تواند انجام دهد، بوگاتی تصاویری از یک دستگاه شیرون اسپورت خالص (Chiron Pur Sport) خارق‌العاده را منتشر کرده که از طریق این برنامه توسعه یافته است. این شیرون که «جایزه بزرگ» نامیده می‌شود، از بوگاتی تیپ ۳۱ الهام گرفته شده است که «لویی شیرون» و «آشیل ورزی» برای پیروزی در مسبقات گرندپری فرانسه در سال ۱۹۳۱ رانندگی کردند. رنگ‌های بیرونی هم فقط برای این خودرو ایجاد شده‌اند که ادای احترام به اتومبیل‌های مسابقه‌ای دهه‌های ۲۰ و ۳۰ است و عدد ۳۲ با دست نقاشی‌شده روی درها، همان شماره مسابقه‌ای است که توسط شیرون استفاده می‌شود.

از مجموع ۵۰۰ دستگاه شیرونی که ساخته خواهد شد، تنها حدود ۴۰ نمونه دیگر در حال حاضر باقی مانده است که همه آنها برای مدل‌های «اسپورت خالص» و «سوپر اسپورت» هستند.

برخی از آنها مطمئناً جزو برنامه Sur Mesure هستند، اما موضوعی که در این برنامه می‌تواند  واقعاً هیجان‌انگیز باشد، مربوط به هایپرکار نسل بعدی بوگاتی است.

در حالی که ما تقریباً هیچ چیزی در مورد جایگزین شیرون نمی‌دانیم، مثلا اینکه چه شکلی خواهد بود یا از چه چیزی نیرو می‌گیرد، اما تنها می‌دانیم که این پروژه با شرکت خودروسازی «ریماک» کرواسی به‌عنوان بخشی از یک سرمایه‌گذاری مشترک جدید، تولید خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

به‌طور حتم با پایان یافتن سفارش تولید این ۴۰ دستگاه باقی مانده، باید در انتظار ورود بوگاتی جدید باشیم.

شروع برنامه جدید بوگاتی، نویدی است برای آغاز راه بوگاتی آینده.

کد خبر 645336

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha