آبی‌پوشان پایتخت امروز در دیداری خارج از خانه در هفته یازدهم لیگ برتر به مصاف پدیده می‌روند.

استقلال

به گزارش همشهری‌آنلاین، شاگردان فرهاد مجیدی امروز از ساعت ۱۵ در هفته یازدهم از بیست و یکمین دوره لیگ برتر میهمان تیم پدیده مشهد با هدایت داوود سید عباسی هستند.

آبی‌پوشان پایتخت با توجه به پیروزی بزرگ هفته گذشته خود مقابل سپاهان با این تیم، هم‌امتیاز هستند و به لطف تفاضل گل بهتر نماینده اصفهان در جایگاه دوم جدول رده‌بندی لیگ قرار دارند. شاگردان مجیدی با پیروزی در این دیدار فرصت خوبی برای فاصله گرفتن با سایر مدعیان پیدا خواهند کرد.

از طرف دیگر شاگردان سید عباسی وضعیت مناسبی در جدول ندارند و باید دید شرایط خود را برابر آبی‌پوشان چگونه رقم می‌زنند.

در ادامه ترکیب احتمالی استقلال را برای دیدار مقابل پدیده بررسی کنیم:

گلر استقلال در این دیدار، به احتمال فراوان سیدحسین حسینی است.  

به نظر می‌رسد در خط دفاعی، مجیدی عارف آقاسی را جانشین دانشگر می‌کند تا او در کنار یزدانی و مرادمند بازی کند. این در حالی است که سرمربی آبی‌پوشان هنوز هم به بازی با سه دفاع اعتقاد دارد.

احتمال می‌رود در وسط میدان، زبیر نیک‌نفس، مهدی مهدی‌پور، امیرحسین حسین‌زاده، رضا آذری و جعفر سلمانی نفرات مجیدی برای این مسابقه باشند؛ این در حالی است بازیکنانی همچون آرش رضاوند و وریا غفوری غایبان احتمالی در این دیدار خواهند بود.

احتمالاً کوین یامگا و رودی ژستد، بازیکنان مورد نظر فرهاد مجیدی برای قرار گرفتن در خط حمله باشند. امین قاسمی‌نژاد نیز می‌تواند به عنوان جانشین مهاجمان استقلال به ترکیب آبی‌پوشان اضافه شود.

ترکیب احتمالی استقلال برابر پدیده:

سیدحسین حسینی، سیاوش یزدانی، عارف آقاسی، حسین مرادمند، جعفر سلمانی، کوین یامگا، زبیر نیک نفس، مهدی مهدی‌پور، امیرحسین حسین‌زاده، رضا آذری و رودی ژستد.

کد خبر 645214

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha