رئیس شورای اسلامی شهر تهران به ابهام‌ها درباره تغییر کاربری زمین فعلی نمایشگاه بین‌المللی پس از انتقال این نمایشگاه به شهر آفتاب پاسخ داد.

نمایشگاه بین المللی تهران

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی طرح «الزام شهرداری تهران به انتقال نمایشگاه بین‌المللی تهران به مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب» گفت: در طرح جامع تهران برای زمین فعلی نمایشگاه بین‌المللی فکر شده و کاربری اداری و تجاری نخواهد داشت و این محل برای توسعه فضای سبز و پارک‌های دانش‌بنیان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه انتقال محل برگزاری نمایشگاه‌ها به سال ۱۳۸۳ باز می‌گردد، توضیح داد: در آن سال یک نمایشگاه شلوغ در این محل در حوزه خودرو برگزار شد و  مردم مجبور شدند به دلیل قفل شدن منطقه، خودروهایشان را در بزرگراه رها کنند. با روی دادن این اتفاق جلسه‌ای با حضور رئیس‌جمهور  وقت، رئیس نیروی انتظامی و شهردار وقت برگزار کردیم و  تفاهم‌نامه‌ای نوشته و مقرر شد محل برگزاری نمایشگاه منتقل شود تا دیگر نمایشگاه پرازدحام برگزار نشود.

وی افزود: بر این اساس، سال ۱۳۸۴ نمایشگاه‌های پرمخاطب کتاب و بهاره تعطیل و قرار شد خارج از تهران نمایشگاهی بسازیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران از تماس مدیرعامل شرکت نمایشگاه تهران و تقاضای وی برای برگزاری جلسه خبر داد و گفت: منتظر ایجاد شرایط برگزاری جلسه مشترک با کمیسیون عمران و حمل و نقل هستیم.

کد خبر 644696

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha