مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳
۰ نفر

سفر به دور ایران به خصوص اگر با جذاب‌ترین و لوکس‌ترین اقامتگاه‌ها همراه باشد می‌تواند تبدیل به یکی از بهترین سفرهایتان باشد. به طوری که شاید جذابیت و صفای سفر به مکان‌های دیدنی ایران را در هیچ کجای دیگر در دنیا تجربه نکنید.

رزرو هتل

فرقی نمی‌کند که مقصدتان به سمت نصف جهان است یا می‌خواهید در شهر بهارنارنج و فال حافظ، فالوده شیرازی میل کنید. از کرمان تا همدان و تبریز لوکس‌ترین هتل‌های ایران انتظارتان را می‌کشد تا بهترین اقامت و شیرین‌ترین خاطرات را تجربه کنید.

هتل باباطاهر همدان 

شهر تمدن و تاریخ، شما را به بهترین هتل همدان یعنی هتل باباطاهر همدان هدایت می‌کند. در این هتل، امکانات کامل رفاهی برایتان فراهم است که می‌توانید با اقامت در این هتل لوکس، جذابیت سفرتان را تکمیل کنید. این هتل، ۱۳۰ واحد اقامتی لوکس و لاکچری دارد و علاوه بر امکانات ورزشی، تفریحی و رفاهی هتل، دسترسی‌تان به سایر مکان‌های دیدنی همدان نیز راحت است.

هتل شهریار تبریز

در ابتدای جاده ائل گلی، هتل لوکس دیگری به چشم می‌خورد که با ۱۰ طبقه و ۱۴۰ واحد اقامتی، انتظارتان را می‌کشد. هتل شهریار تبریز، هتل بین‌المللی بی‌نظیری است که به انواع امکانات و تجهیزات لوکس و مدرن مجهز است. موقعیت قرارگیری این هتل در بهترین منطقه تبریز، باعث می‌شود تا صبح‌تان را با انرژی و احساس بهتری آغاز کنید.

این هتل درجه یک در تبریز دارای اتاق کنفرانس، سالن همایش، آمفی‌تئاتر، صندوق امانات، اینترنت رایگان، خدمات ویژه معلولین، مجموعه ورزشی، سالن ماساژ و … است که می‌تواند خاطره خوشی را برایتان در سفر به تبریز رقم بزند. رزرو هتل شهریار تبریز

هتل پارس کرمان

اگر به کرمان سفر کردید و سراغ بهترین هتل‌های این شهر را گرفتید، احتمالاً شما را به سمت هتل پارس هدایت کنند. این هتل نیز از سری هتل‌های پارس است که با امکانات مختلفی، همچون باغ، کافی‌شاپ، سونا و جکوزی، سالن همایش، بانک و فروشگاه و بسیاری امکانات دیگر، اقامت دلچسبی را در شهر باصفای کرمان برایتان رقم می‌زند. اینجا حتی مجهز به سالن سینما نیز هست. سالن‌های مختلف برای برگزاری جشن و همایش‌های کاری و جلسات، اینجا را برای سفر کاری نیز مناسب کرده است. هتل پارس کرمان با فضای دل‌انگیز و کارکنان خونگرمی که دارد، یکی از هتل‌های لوکس ایران است.

هتل زندیه شیراز

در صورتی که طرفدار اقامتگاه‌های سنتی هستید اما در عین حال می‌خواهید در یک محیطی با امکانات مدرن اقامت داشته باشید، هتل زندیه شیراز گزینه فوق‌العاده‌ای است. جایی که با تلفیق هنرمندانه از معماری مدرن و سنتی، دلنوازترین مکان را برای اقامت فراهم کرده است. انواع اتاق و سوئیت‌های لوکس، زندیه، سوئیت ماه عسل، بیزینس در اینجا برای پذیرایی از شما تدارک دیده شده که با دکوراسیون حرفه‌ای از یک سمت رو به ارگ کریمخان و از سمت دیگر به سمت دروازه قرآن است.

رزرو لوکس ترین هتل های ایران در رهی نو

هتل چمران شیراز 

اگر به شهر باصفای شیراز سفر کردید، به منطقه زیبای قصرالدشت رفته و به رزرو هتل چمران شیراز اقدام کنید. جایی که در بهترین نقطه شیراز، هتل ۳۰ طبقه‌ای شیراز را در خود جای داده است. این هتل دارای خدماتی همچون گردشگری، آتلیه، سالن زیبایی، فروشگاه، چندین رستوران و کافی‌شاپ با سرآشپزان خوش دستپخت شیرازی، انواع سالن برای برگزاری مراسم و کنفرانس و جلسات کاری، جکوزی، استخر، سالن اسپا و ماساژ است. با اقامت در این هتل لاکچری در شیراز می‌توانید وعده‌های صبحانه یا ناهار را در اتاق‌تان میل کنید و لذت ببرید.

رزرو لوکس ترین هتل های ایران در رهی نو

هتل پارس ائل گلی تبریز 

سفر به تبریز و تماشای دیدنی‌های این شهر تمیز یک طرف و اقامت در هتل پارس ائل گلی تبریز، از طرفی دیگر شرایط را برای لذت بردن از سفرتان به تبریز فراهم می‌کند. هتل با نمای شیشه‌ای در نزدیکی پارک ائل گلی تبریز قرار گرفته است. بی شک اگر می‌خواهید در شهر ثروتمند تبریز، در بهترین هتل این شهر اقامت داشته باشید، ائل گلی اولین گزینه‌ای است که پیش رویتان قرار دارد.

هتل نارنجستان نور

در سفرتان به شهرستان نور، یکی از بهترین هتل‌هایی که می‌توانید برای اقامت انتخاب کنید، هتل نارنجستان نور است. این هتل با نمایی زیبا، اتاق‌های رو به دریا، رو به کوه و جنگل را برایتان با تمام امکانات یک هتل پنج ستاره فراهم کرده است. هتل دارای ۱۱۹ باب اتاق با امکاناتی همچون کمد، یخچال، میز آرایش، اینترنت، تلویزیون، لاندری، خشکشویی و… است. برای شکم گردی هم حسابی می‌توانید در رستوران و کافه‌های هتل نارنجستان، دلی از عزا درآورده و با نمایی ۳۶۰ درجه‌ای که از نور در مقابل‌تان است، لذت بی‌نظیری از غذا خوردن را تجربه کنید.

اگر می‌خواهید مقدمات یک سفر بی‌عیب و نقص را بچینید بهتر است قبل از سفر، هتل مورد نظرتان را رزرو کرده تا با خیال راحت، سفرتان را آغاز کنید. به این ترتیب می‌توانید به جای پرداخت نرخ مصوب هتل‌ها، با تخفیفی ویژه و قیمتی کمتر، هتل مورد نظرتان را رزرو کنید. رهی نو این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است تا با تخفیف‌های طلایی هتل، اقامتی لوکس و لاکچری را در هر هتلی تجربه کنید. کافیست وارد سامانه شده و هتل‌تان را انتخاب کنید.

کد خبر 644470

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha