سرلشگر رشید در واکنش به تهدیدات اخیر رژیم صهیونیستی اظهار کر در صورتی که تهدیداتی از این دست جنبه عملی به خود بگیرد، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی بدون درنگ، تمامی مراکز، پایگاه‌ها، مسیر و فضای استفاده ‌شده برای عبورو مبداء تجاوز را بر اساس طرح‌های عملیاتی تمرین شده مورد حمله کوبنده قرار خواهد داد.

سردار رشید

به گزارش همشهری آنلاین، یک مقام مطلع نظامی به «نورنیوز» گفت: سردار سرلشکر غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء(ص) در جمع فرماندهان ارشد سپاه در رزمایش پیامبر اعظم۱۷ گفته است: هرگونه تهدید مراکز هسته‌ای و نظامی جمهوری اسلامی از سوی رژیم صهیونیستی بدون چراغ سبز و حمایت آمریکا امکان‌پذیر نیست.

واکنش مقامات نظامی و امنیتی اسرائیل به فرمان حمله نظامی به ایران

عکس | بازتاب گسترده چاپ نقشه اهداف حمله احتمالی ایران به اسرائیل 

لاف نزنید قدرت حمله به ایران را ندارید | می‌دانند فردای آغاز درگیری نظامی با ایران را نمی‌بینند

او با اشاره به حضور فعال ایران در مذاکرات وین و تعامل جدی با جامعه بین‌المللی افزوده است: در صورتی که تهدیداتی از این دست جنبه عملی به خود بگیرد، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی بدون درنگ، تمامی مراکز، پایگاه‌ها، مسیر و فضای استفاده ‌شده برای عبورو مبداء تجاوز را بر اساس طرح‌های عملیاتی تمرین شده مورد حمله کوبنده قرار خواهد داد.

گفتنی است چندی قبل رسانه‌های رژیم صهیونیستی از قول وزیر جنگ این رژیم اعلام کردند که او به ارتش اسرائیل دستور داده برای انجام عملیات نظامی علیه ایران آماده باشند.

کد خبر 644433

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    1 1
    ایران این حرفها رو باد هوا حساب میکنه اما نیروهای نظامی در صورت حرکت نابحای رژیم آدم کش این کشور از روی کره زمین محو خواهد گشت
  • ر ک CA ۰۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
    0 0
    منتظر چی هستید اگر دوتا کشتی از اونها تو مدیترانه غرق بشه و پروازهای خارجی شون متوقف بشه نیمی از مردم همون سرزمین میرن تو سوراخ موش و نیمی دیگه میرن تو فرودگاهها تا در برن غرب.اگر اسکادران مخصوص دارن برای عملیات های دوربرد اون پایگاهها رو بزنید. صبر استراتجیک دیگه معنی نداره.