مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶
۰ نفر

معاون عملیات ترافیکی پلیس راهور گفت: برابر دستورالعمل صادره هیچ خودرویی نباید بدون نصب پلاک از کارخانه سازنده یا مرکز تعویض پلاک خارج شود.

خودرو بدون پلاک

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ داوود قاسمیان با اعلام این خبر بیان کرد: به منظور جلوگیری از خروج خودروهای فاقد پلاک و اجرای صحیح دستورالعمل شماره گذاری خودروهای نو شماره در کارخانجات سازنده موقت مقرر شده تمامی خودروهای تولیدی و مونتاژ کارخانجات سازنده خودرو، قبل از خروج از کارخانه نسبت به سیر مراحل شماره‌گذاری و نصب فیزیکی پلاک بر روی آنها اقدام کنند.

معاون عملیات پلیس راهور گفت: به تازگی برخی از شرکت‌های خودروساز اقدام به خروج تولید بدون پلاک از پارکینگ ها و انتقال آنها به شهرستان ها می کنند که برابر مصوبات کمیته خودرو، خروج خودرو بدون پلاک به صورت محموله یا غیرمحموله از مصادیق کالای قاچاق و احتکار محسوب شده و باید زمان توقیف خودرو برابر مقررات برخورد قانونی صورت پذیرد.

قاسمیان درباره پیشگیری از هرگونه مشکلات اداری و قضایی برای کارخانجات سازنده، نمایندگی خودروها و نمایشگاه های خودرو، اظهار کرد: از تردد هرگونه خودرو بدون پلاک در سطح شهرها یا استان ها خودداری و باید نسبت به طی کردن مراحل شماره گذاری و اخذ پلاک اقدام شود.

کد خبر 643506

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha