رئیس مرکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک پلیس راهنمایی و رانندگی ساعات کاری مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک را در ایام ماه مبارک رمضان اعلام کرد.

تعويض پلاك خودرو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ علی محمدی رئیس مرکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک پلیس راهنمایی و رانندگی درباره ساعات کاری مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک در ایام ماه رمضان گفت: ساعات کاری مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک پلیس راهنمایی و رانندگی در ایام ماه مبارک رمضان تغییری نکرده است و بر این اساس در روزهای عادی هفته فعالیت این مراکز از ساعت ۷ صبح آغاز شده و تا ساعت ۱۴ ادامه خواهد داشت.

به گفته وی، در روزهای پایانی سال ۱۴۰۰ ساعت کاری مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک افزایش یافته بود.

بیشتر بخوانید: 

محمدی ادامه داد:‌ در روزهای پنجشنبه فعالیت مراکز از ساعت ۷ صبح آغاز شده و تا ساعت ۱۲ ادامه خواهد داشت. ضمن اینکه در ایام تعطیل رسمی هم مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک تعطیل است.

رئیس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهنمایی و رانندگی اضافه کرد:‌ با توجه به فعال بودن سامانه نوبت‌دهی اینترنتی، لازم است تمامی افرادی که قصد ورود به این مراکز را دارند، حتما از قبل به سامانه نوبت‌دهی مراجعه‌ کرده و نوبت اینترنتی را دریافت کرده و در همان تاریخ و ساعت مقرر در محل حاضر شوند.

کد خبر 668194

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha