رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار مورد پرداخت سود سهام عدالت سال ۱۳۹۹ گفت: این موضوع در جلسه آتی شورای عالی بورس مطرح می‌شود و در مورد نحوه دریافت مبالغ از شرکت‌ها تصمیم گیری خواهد شد.

سهام عدالت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، مجید عشقی در مورد سود سهام عدالت سال ۱۳۹۹  گفت: این موضوع در جلسه آتی شورای عالی بورس مطرح می‌شود و در مورد نحوه دریافت مبالغ از شرکت‌ها تصمیم گیری خواهد شد. امیدواریم پرداخت سود تا پایان سال انجام شود.

وی در مورد پرداخت سود سهام عدالت نیز توضیح داد: ۹۸ درصد سود سال ۱۳۹۸ پرداخت شده و تنها دو درصد متعلق به مخابرات باقی مانده است. برای این عدم پرداخت نیز از شرکت مخابرات شکایت شده و سازمان خصوصی سازی نیز در حال پیگیری آن است.

عشقی از تشکیل صندوق بازارگردانی شرکت‌های سرمایه گذاری سهام عدالت خبر داد و گفت: قرار است منابعی در قالب صندوق بازارگردانی برای شرکت‌های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت در نظر گرفته شود. البته این موضوع منوط به این است که آئین‌نامه اجرایی به جای سهام عدالت اصلاح و مدل نهایی آن در شورای عالی بورس تصویب شود.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در پاسخ به سوال دیگری درمورد سهام عدالت نیز گفت: مسیری که در سال گذشته در این زمینه طی شد، ابهامات و ایرادات اساسی داشت که برای حل این ابهامات کارگروهی تشکیل شده تا ساختار فرایند اجرایی سهام عدالت مورد بررسی قرار بگیرد که این دارایی ارزشمند به نحو احسن مدیریت شده و به مالکان اصلی آن داده شود.

کد خبر 642847

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بورس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 6
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    6 0
    راست میگوییدتاحالاسودسهام عدالت به قیمت دوتامرغ ویک کیسه برنج پرداخت شده
  • زارعی IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    12 3
    سلام پس کی سهام عدالت به روش مستقیم آزاد میشه بتونیم بفروشیم
  • سعید ریسی IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
    18 4
    خیلی‌ها از ملت با شرایط خاص اقتصادی سهم خودشان چند درصدی فروختند تا گره ای از زندگی باز بشود متأسفانه واریز چشمگیری که مشکلات ملت برطرف شود صورت نگرفت عاجزانه خواهشمندم پیگیری کنید تا سودهای واریز نشده ملت سریعتر واریز شد تا در این شرایط سخت زندگی مشکلات مردم کمتر رشود
  • میلاد IR ۰۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
    19 0
    جالبه سود سال ۹۹ یکسال گذشته هنوز واریز نشده این هم مثل یارانه انقدر عقب جلو میکنند که از ماه اول تصویب یارانه تا الان شما حساب کنی میبینی اون ماهایی که چند روز دیر ریختن و ماه بعدش هم دیرتر قشنگ رو هم رفته چند ماه مردم پول نگرفتن . سود سهام هم که هروقت اوضاع خرابه دولت واریز میکنه که کمترین پرداختی رو به کسانی که سهام عدالت دارند پرداخت کنه یکبار نشد تو روزهای خوب و اوج بازار سهام بدهند
  • امید IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
    17 2
    من بابیست وشش هزار تومن چکار کنم
  • ش .ج IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    3 1
    سلام من الان درحال حاضرپول پیش خونه ام کمه فروختم که پول پیشموزیادکنم چرا پول به حسابم نیومده همینطوری براهرکسی که دوست داشتیدپول فرستادیدیه عده ای که واقعا نیاز داشتن براشون واریز نشده چرا پیگیری نمیکنید این حرفای تکراری چیه برا ثبت نام اهزارهویت که پول دادیم سهاموفروختیم اما به هیچی نرسیدیم توروخدا آقای رئیسی ما امیدمون به شماست ناامیدمون نکنید ممنون
  • IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    3 1
    سهام مردم رو خریدین پولشو واریز کنید سود نمیخوایم کلاه بردارها
  • سجاد عمرانی IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    2 1
    دارن الکی مردم رو بازی میدن.میدونین هر ماه که مردم رو بازی بدن چقدر براشون صود داره.اونا دارن با پول مردوم،پول به جیب میزنن،تا حالا با خودتون حساب کردین که هر شرکت چقدر داره پول به جیب میزنه با صود اون پولی که سهم مردمه.