نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز برای دیدار با محمد بن زاید آل نهیان، ولیعهد ابوظبی و تقویت روابط دوجانبه به امارات سفر می‌کند.

نفتالی بنت

به گزارش همشهری‌آنلاین، باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک نوشت: رسانه‌های عبری گزارش دادند که نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، امروز (یکشنبه) در بالاترین سطح از زمان عادی سازی روابط، به امارات سفر کرده و با حمد بن زاید آل نهیان، ولیعهد ابوظبی، دیدار خواهد کرد.

 اوفیر جندلمان، سخنگوی دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی، درحساب کاربری توئیتر خود نوشت: «نخست وزیر بنت به دعوت ولیعهد ابوظبی، امروز برای اولین سفر رسمی به امارات می رود.»

جندلمان در ادامه به برنامه سفر بنت پرداخت و افزود: «سران دو کشور فردا (دوشنبه) با یکدیگر دیدار خواهند کرد و درباره تعمیق روابط دوجانبه به ویژه در زمینه اقتصادی و مسائل منطقه ای، گفت‌وگو خواهند کرد.»

خبرگزاری «کان» اعلام کرد که محمد بن زاید، ولیعهد ابوظبی، از اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی نیز برای بازدید از امارات دعوت کرده است.

در اواسط ماه سپتامبر سال ۲۰۲۰ امارات در خیانتی آشکار به ملت فلسطین روابط خود با رژیم صهیونیستی را طی توافق‌نامه‌ای موسوم به «توافق آبراهام» عادی سازی کرد و دو طرف همکاری بیشتر در زمینه‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی را آغاز کردند.

کد خبر 642800

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha