مدیرعامل مترو تهران گفت: ٣ اقدام اولویت دار را برنامه‌ریزی کرده‌ام که شامل تامین قطعات تا پایان سال، مانع‌زدایی برای تولید بومی و بهبود کیفیت خدمات در ناوگان‌ است.

مترو تهران - پایانه مترو تهران - اورهال مترو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی شایسته‌اصل مدیرعامل و عضو هیات‌مدیره شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه اظهار کرد: برای تامین برخی محصولات و قطعات، شرکت‌های دانش‌بنیان  و وزارت دفاع آمادگی خودشان را اعلام کردند.

وی ادامه داد: ما برای مترو تهران ١٠٠ هزار قطعه نیاز داریم و به همین علت بنده ٣ اقدام اولویتدار را برنامه‌ریزی کرده‌ام که شامل تامین قطعات تا پایان سال، مانع‌زدایی برای تولید بومی و بهبود کیفیت خدمات در ناوگان‌ است.

شایسته‌اصل تصریح کرد: ما باید صنایع را از طریق استانداردها در ناوگان استفاده کنیم. شرکت‌های تحریم‌کننده خارجی خودشان هم باید استاندارد داشته باشند. امیدواریم بتوانیم به سمت تولید بومی برویم.

وی افزود: ما در حال مذاکره هستیم. رئیس‌جمهور وعده دادند که از دارایی‌های بلوکه‌شده منابعی در اختیار ما قرار دهند که قطعات را تامین کنیم. نوسازی ناوگان و اورهال قطعات از نیازهای اساسی ماست.

شایسته‌اصل گفت: باید همه نهادها به ما کمک کنند. در حال حاضر برای تامین اعتبار چالش‌هایی داریم. اگر عزیزان کمک کنندُ مشکلی نخواهیم داشت.

مدیرعامل مترو تهران گفت: چین به دنبال عقد قرارداد برای نوسازی ناوگان مترو تهران است و چندین جلسه با شرکت‌های چینی داشته‌ایم.

کد خبر 642189

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha