مدیرعامل شرکت مترو تهران گفت: به منظور پیشگیری از بروز حوادث متداول کار در فضاهای زیرزمینی که منشأ انسانی یا طبیعی دارند، آموزش‌های لازم ارائه و مانورهای ایمنی بعضاً حتی به صورت روزانه در کارگاه‌های عملیاتی شبکه مترو انجام می‌شود.

مترو تهران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، مهندس علی امام مدیرعامل شرکت مترو تهران گفت: عملیات عمرانی خصوصا در فضاهای زیرسطحی، معمولاً با مخاطراتی همراه است که اگر پیمانکاران موارد و توصیه‌های ایمنی را به طور دقیق رعایت نکنند، خسارات جبران‌ناپذیری به دنبال خواهد داشت. این امر در حالی است که نمایندگان واحد HSE (ایمنی، بهداشت و محیط زیست) دائماً در کارگاه‌های فعال شرکت مترو مراقب اوضاع هستند و موارد لازم را به دست‌اندرکاران مربوطه گوشزد می‌کنند.

امام در ادامه افزود: وقوع حوادثی که به جرح یا فوت عوامل اجرایی پروژه‌های عمرانی منجر می‌شوند، تبعات اجتماعی جبران‌ناپذیری برای خانواده فرد حادثه‌دیده در پی خواهند داشت. به همین سبب ملاحظات ایمنی را با حساسیت مضاعف و برگزاری جلسات متعدد آموزشی و عملی در کارگاه‌های ساخت مترو دنبال می‌کنیم تا حلاوت اقدامات عمرانی برای هیچ شخص و خانواده‌ای به خاطره‌ای بد تبدیل نشود.

مدیرعامل شرکت مترو تهران در پایان گفت: به منظور پیشگیری از بروز حوادث متداول کار در فضاهای زیرزمینی که منشأ انسانی یا طبیعی دارند، آموزش‌های لازم ارائه و مانورهای ایمنی بعضاً حتی به صورت روزانه در کارگاه‌های عملیاتی شبکه مترو انجام می‌شود. در برخی کارگاه‌ها مثل کارگاه احداث ایستگاه توحید در خط ۷ که شرایط خاصی دارند، دستورالعمل‌های ایمنی با ملاحظات سختگیرانه‌تری و در ۲ نوبت صبحگاه و شامگاه دنبال می‌شوند تا حادثه‌ای رخ ندهد.

کد خبر 642515

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha