تیم فوتبال بایرن مونیخ با پیروزی سه بر صفر مقابل بارسلونا باعث حذف این تیم از رقابت های این فصل شد.

بایرن مونیخ

به گزارش همشهری آنلاین، در این بازی که به دلیل شیوع دوباره ویروس کرونا در آلمان بدون تماشاگر برگزار شد در نیمه اول بایرن دو بار به گل رسید. توماس مولر در دقیقه ۳۴ و لری سانه در دقیقه ۴۳ با شلیکی مهار نشدنی از راه دور دروازه حریف را باز کردند.  بایرن دقیقه ۶۳ به گل سوم هم رسید. نفوذ آلفونسو دیویس از چپ و پاس به عقب او را جمال موسیالا با یک بغل پا وارد دروازه کرد. با این شکست بارسلونا به جام یوفا رفت. در بازی دیگر گروه E بنفیکا با دوگل از سد دیناموکیف عبور کرد تا جشن صعود را در ورزشگاه اختصاصی خود برپا کنند. این تیم با کسب ۸ امتیاز  راهی مرحله حذفی شد.

در گروه F دیدار تیم های آتالانتا و ویا رئال به دلیل بارش برف به تعویق افتاد. در این گروه تیم های  منچستر یونایتد و یانگ بولز به تساوی یک بریک رضایت دادند. منچستر با این پیروزی با یازده امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و صعودش به دور حذفی قطعی شد. حالا باید منتظر برگزاری دیگر دیدار این گروه بود تا چهره تیم دوم صعود کننده مشخص شود. در جدول این گروه ویا رئال با ۷ و آتالانتا با ۶ امتیاز در جایگاه های دوم و سوم ایستاده اند.

در گروه G سالزبورگ با یک گل سویا را شکست داد و لیل نماینده فرانسه سه بریک وولفسبورگ را در بازی خانگی اش شکست داد. از این گروه لیل و سالزبورگ هرکدام با ۱۱ و ۱۰ امتیاز  راهی درو حذفی شدند.

کد خبر 642115

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha