بهترین جوان سال در خصوص جدایی از بارسلونا صحبت کرد و نسبت به پیشنهاد تیم‌های بزرگ اروپا واکنش نشان داد.

پدری

به گزارش همشهری‌آنلاین، در مراسم توپ طلا، پدری موفق شد با کسب بیشترین آراء به بهترین بازیکن جوان سال نام گیرد. ستاره جوان آبی‌اناری‌ها که نمایشی خیره‌کننده در سال ۲۰۲۱ داشت با پیشنهاد غول‌های اروپایی همراه شد و طبق برخی اخبار بایرن مونیخ به شدت به دنبال این بازیکن است.

او در مصاحبه با سایت توتواسپورت در خصوص جدایی از بارسلونا و پیشنهادهایی از تیم‌های منچسترسیتی، منچستریونایتد و پاریس گفت: آنها به من پیشنهاد داده‌اند؟ من اینجا راحت هستم و می‌خواهم در بارسا بمانم. بودن در این باشگاه رویای من است و می‌خواهم با این تیم به موفقیت برسم.  

پدری ادامه داد: بگذارید تا انتهای قراردادم در این تیم بمانم. من تا پایان فصل ۲۰۲۶ با بارسا قرارداد امضا کرده‌ام و می‌خواهم در این تیم بمانم.  

بارسلونا اکنون وضعیت آشفته‌ای در زمینه نتیجه گیری و مالی دارد و به شدت تضعیف شده است. آنها پس از ۲۰ سال از رسیدن به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا بازماندند و حالا باید پس از ۱۷ سال در لیگ اروپا بازی کنند.  

رسانه‌های اسپانیایی معتقدند که بارسلونا گرد و خاک بلند خواهد کرد و برخی از ستاره‌های خود را به فروش خواهد رساند. چند روز گذشته جرارد رومرو ادعا کرد که این تیم می‌خواهد تراشتگن، دست و دی یونگ را به تیم‌های دیگر منتقل کند تا بتواند ستاره‌های مدنظر خود را خریداری کند. از فران تورس به عنوان گزینه اصلی ژاوی در پنجره زمستانی نام می برند.  

کد خبر 642505

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha