مهدی سعادتی در جلسه علنی امروز(سه شنبه) گفت: دولت گذشته به دنبال کودتای اقتصادی  و تسلط عده ای خاص بر اموال مردم بود، مجلس در برابرش ایستاد.

مهدی سعادتی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر اقتصاد گفت که مراقب برخی کارشناسان نفوذی در داخل وزارت اقتصاد، سازمان بورس و سازمان خصوصی سازی باشید.

مهدی سعادتی در جلسه علنی امروز(سه شنبه) با تبریک روز دانشجو و ابراز امیدواری از حل مشکلات معلمان و اجرای رتبه بندی فرهنگیان در تذکری به وزیر اقتصاد و امور دارایی، گفت:  مقام معظم رهبری فرمود که اجرای سیاست های اصل ۴۴ قانون اساسی، مخالفان و دشمنانی دارد اما تلاش برای حل این مشکل یک نوع جهاد است.

وی ادامه داد: در این مسیر باید مراقب برخی کارشناسان نفوذی در داخل وزارت اقتصاد، سازمان بورس و سازمان خصوصی سازی باشید. مهلت داده شده به دولت به اتمام رسیده و دولت حق استمرار مالکیت و مدیریت بر شرکت های سرمایه پذیر را ندارد.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: دولت گذشته به دنبال کودتای اقتصادی  و تسلط عده ای خاص بر اموال مردم بود، مجلس در برابرش ایستاد.

وی با تاکید بر اینکه مصوبات خلاف منویات رهبری خط قرمز مجلس است گفت: اجرای دقیق قوانین مشی و سیره رئیس جمهور جدید است؛ باید سهام عدالت براساس قانون وصول و توزیع شود.

کد خبر 641848

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha